Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Erfaren projektadministrator/post award medarbejder til Det Tekniske Fakultet, SDU

Deadline

2024-09-18

Odense

Deadline

2024-09-18

Link

Erfaren projektadministrator/post award medarbejder til Det Tekniske Fakultet, SDU

Brænder du for projektledelse, -koordinering og -styring samt administrativt arbejde? Kan du rådgive vores forskere i forbindelse med den administrative drift af store forskningsprojekter? Så er du vores kommende kollega!

Vi søger en kollega, som vil blive en del af fakultetets forskerstøtteaktiviteter, hvis fornemmeste opgave er at supportere vores faglige miljøer i bestræbelserne på at hjemtage eksterne midler og administrere større forskningsprojekter. Du bliver ansvarlig for administration af større nationale og internationale bevillinger.

Du får et spændende og afvekslende job med gode muligheder for at sætte dit eget præg på hverdagen og deltage i den fortsatte udvikling af enheden. Du vil have stor indflydelse på planlægningen og løsningen af egne opgaver.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med projektøkonomer fra TEK Økonomi i forhold til økonomistyringen af projektet.

Dine primære arbejdsopgaver er at:

  • Koordinere og administrere større forskningsprojekter fra bl.a. EU, forskningsråd, private virksomheder og fonde, herunder timeregistrering, afrapportering, opfølgning, kommunikation med projektpartnere, koordinering af rejser og møder, planlægning af workshops, seminarer etc.
  • Udarbejdelse af regelmæssige statusrapporter og bistå projektlederen med faglig afrapportering til bevillingsgiveren
  • Sikre, at alle administrative opgaver relateret til projekterne udføres effektivt og rettidigt.
  • Kommunikere projekternes resultater på forskellige platforme
  • Medvirke til at udvikle nye koncepter, værktøjer og driftssikre arbejdsgange for administrationen af forskningsprojekter
  • Tage del i den administrative proces i forbindelse med større ansøgninger til fx Innovationsfonden og EU’s rammeprogram

Vi søger en medarbejder, som har en relevant akademisk uddannelse, som: 

  • Relevant akademisk uddannelse, f.eks. inden for projektledelse, økonomi, administration eller lignende.
  • Vi ser gerne at du har mindst 3 års erfaring med administration af eksternt finansierede forsknings- og udviklingsprojekter
  • Fremragende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
  • Dokumenteret evne til at arbejde effektivt i tværfaglige teams og samarbejde med forskellige interessenter.
  • Stærke organisatoriske færdigheder og evne til at håndtere flere projekter samtidigt.
  • Erfaring med brug af projektstyringsværktøjer og software
  • Evne til at arbejde præcist og opmærksomt med komplekse data og dokumentation.
  • Evne til at tilpasse sig ændringer og håndtere uforudsete udfordringer i projekterne.
  • Har lyst til at skabe de bedste forudsætninger for vores faglige miljøer ved at drive og administrere større forskningsprojekter.
  • Har evner til at strukturere komplekse processer og administrative regelsæt
  • Har en skarp pen og behersker dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt, samt gængse IT-værktøjer.

Det er en stor fordel, hvis du også har erfaring med og interesse for pre award arbejde.

TEK Innovation på Det Tekniske Fakultet 

Det Tekniske Fakultet på SDU har 5 institutter, ca. 600 medarbejdere og ca. 3.500 studerende og er placeret i Odense og Sønderborg. Læs mere om fakultetet her.

TEK Innovation er fakultetets forskerstøtte- og innovationsenhed. Vi bistår ledelsen og de faglige miljøer med at skabe og drive eksternt finansierede forsknings- og innovationsprojekter, bygge bro til omverdenen gennem samarbejde, samt understøtte den strategiske udvikling af fakultetet. Vi er en afdeling med 20 medarbejdere, og vi lægger vægt på vidensdeling og på at hjælpe hinanden med opgaverne.

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med gode muligheder for at sætte sit eget præg på hverdagen og deltage i den fortsatte udvikling af enheden. Du vil have stor indflydelse på planlægningen og løsningen af egne opgaver.

Det Tekniske Fakultet ligger i arkitektonisk spændende og moderne miljøer i Odense og Sønderborg, med et stærkt internationalt islæt hos både studerende og ansatte.

Ansættelse sker som specialkonsulent i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil, afhængig af kvalifikationer, være mulighed for forhandling af tillæg.

Tjenestested: Odense.

Start: 1. november 2024 eller snarest muligt.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Kjelstrup på telefon (93507020) eller mail (sukj@tek.sdu.dk) eller Team koordinator Sonja Ruhnke på telefon (51947937) eller mail (sacr@tek.sdu.dk)

Ansøgningsfrist: 18. september 2024 kl. 23.59.59. Vi forventer at afholde samtaler d. 24. september 2024.

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF.
Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}