Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Projektkoordinator – DTU Sundhedsteknologi

Deadline

2025-08-03

Lyngby

Deadline

2025-08-03

Link

Projektkoordinator – DTU Sundhedsteknologi

DTU Sundhedsteknologi søger en engageret og initiativrig projektkoordinator.

Som projektkoordinator skal du yde støtte og rådgivning til vores forskere, der har modtaget bevillinger fra danske og udenlandske bevillingsgivere. Din indsats vil dermed være afgørende for at sikre effektiv implementering og administration af eksterne forskningsbevillinger, herunder afrapportering.

Som projektkoordinator skal du yde støtte og rådgivning til vores forskere, der har modtaget bevillinger fra danske og udenlandske bevillingsgivere. Din indsats vil dermed være afgørende for at sikre effektiv implementering og administration af eksterne forskningsbevillinger, herunder afrapportering.

Du vil blive en del af et internationalt institut med en bred kontaktflade til både danske og udenlandske medarbejdere samt samarbejdspartnere. Du vil indgå i administrationen, som består af 14 kolleger, der yder bred support til instituttets medarbejdere og fungerer som bindeled mellem instituttet og den centrale administration på DTU.

Stillingen som projektkoordinator er nyoprettet, hvilket giver dig en unik mulighed for at forme og udvikle rollen. Samtidig kræver stillingen, at du har erfaring, er proaktiv, struktureret og besidder gode samarbejdsevner.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udvikle og optimere interne processer for post-award administration.
  • Bidrage til udvikling og implementering af best practices inden for projektledelse.
  • Yde administrativ støtte til forskningsprojekter finansieret af bl.a. EU, Innovationsfonden og private fonde.
  • Rådgive forskere om bevillingsbetingelser og kontraktforhold.
  • Samarbejde og koordinering med DTU’s centrale økonomiafdeling, som står for økonomidelen.
  • Sikre at projekter oprettes og implementeres i overensstemmelse med bevillingsgivers krav og DTU’s interne procedurer.
  • Initiere oprettelse og forlængelser af projekter og arkivere via DTU’s journaliseringssystem DOCX.
  • Kommunikere med nationale og internationale samarbejdspartnere, både skriftligt som mundtligt.
  • Proaktivt medvirke til at sikre, at tidsfrister overholdes af alle parter.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant videregående uddannelse.
  • Har et indgående kendskab til nationale og internationale forskningsprogrammer.
  • Har erfaring med post-award administration, gerne fra universitetsmiljøet.
  • har gode dansk- og engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Megen kommunikation foregår på engelsk, selvom koncernsproget er dansk.
  • Har stærke kommunikationsevner og kan formidle komplekse informationer klart og præcist.
  • Er erfaren bruger af MS office-programmer og er vant til at arbejde med Excel.
  • Trives i en stilling, som indeholder både driftsopgaver og udvikling. Sidstnævnte vægter meget i starten.
  • Arbejder struktureret og systematisk og besidder et stort overblik.
  • Er samarbejdsorientret og god til at skabe relationer og til at netværke på tværs af organisationen.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en international atmosfære. Det er et job med stor kontaktflade til instituttets øvrige medarbejdere og til kollegaer i DTU’s centrale administration. Du vil få gode muligheder for indflydelse på struktureringen af opgaverne og for at sætte dit personlige præg på stillingen. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og meget engagerede kollegaer. Der er fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for akademikere i staten.

Der er tale om en fuldtidsstilling 37 timer pr. uge.

Arbejdssted er DTU Lyngby Campus.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 3. august 2025. Åbn linket “Ansøg nu”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Sannie H. Christensen på 61396352, e-mail: sahc@dtu.dk. Du kan læse mere om DTU Sundhedsteknologi på www.healthtech.dtu.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen. Da DTU arbejder med forskning i kritisk teknologi, hvormed der gælder særlige regler for blandt andet sikkerhed og eksportkontrol, kan der blive foretage open source-baggrundstjek af kvalificerede kandidater til stillingen.

DTU Sundhedsteknologi
Med udgangspunkt i visionen om at forbedre sundhed og livskvalitet gennem teknologi arbejder DTU Sundhedsteknologi med forskning, uddannelse og innovation baseret på naturvidenskaben og den tekniske videnskab. Vi uddanner fremtidens sundsteknologiske ingeniører og skaber grundlaget for nye og innovative services og teknologier til en på verdensplan voksende sundhedssektor, der stiller krav om avancerede teknologiske løsninger. DTU Sundhedsteknologis ekspertise kan beskrives gennem fem overordnede forskningsområder: Diagnostic Imaging, Digital Health, Personalised Therapy, Precision Diagnostics og Sensory and Neural Technology. Vores teknologier og løsninger er udviklet med et formål om at være til gavn for mennesker og skabe værdi for samfundet. Instituttet inkluderer omkring 210 videnskabelige medarbejdere, 140 ph.d.-studerende, og et teknisk / administrativt personale på omkring 100 personer, hvoraf en stor del bidrager til vores forskningsinfrastruktur og relaterede kommercielle aktiviteter. 

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder me

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}