Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Herlev Hospital søger en forskningskoordinator til forskerstøtte i både pre- og postawardfasen

Deadline

2023-08-15

København

Deadline

2023-08-15

Link

Herlev Hospital søger en forskningskoordinator til forskerstøtte i både pre- og postawardfasen

Nationalt Center for Cancer Immunterapi’s administrationsenhed på Herlev Hospital tilbyder et spændende job i et internationalt forskningsmiljø med selvstændigt arbejde, frihed under ansvar og gode muligheder for udvikling i jobbet.

CCITs forskningssekretariat har til opgave at understøtte forskerne, så de kan fokusere på deres forskningsindsats. Det er af afgørende betydning, at vi i forskningssekretariatet kan give dem kvalificeret støtte til både pre-awardprocessen og post-awardfasen.

Vi søger en medarbejder som kan hjælpe med begge dele, dog med hovedvægt på post-awardfasen. Vi søger derfor en dygtig forskningskoordinator til vores forskningssekretariat med start hurtigst muligt – der vil løbende blive afholdt ansættelsessamtaler.

Stillingen:

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

I tæt samarbejde med administrationsenhedens leder –

  • Sikre et overblik over igangværende projekter (pt ca. 100), heriblandt korrekt brug af midlerne inden for den givne bevillingsramme.
  • Økonomisk afrapportering for alle projektbevillinger i centret, både store og små nationale og internationale (herunder EU-) bevillinger.
  • Indgå i den administrative projektopstart.
  • Supportere projektlederne igennem hele projektets levetid.
  • Udarbejde årlig forskningsstatistik
  • Formidling – bl.a. vedligehold af CCITs profiler på sociale medier.

I samarbejde med forskningsledelsen

  • Hjælpe med at udarbejde forskningsansøgninger og kvalitetssikre færdige ansøgninger.
  • Videnskabelig afrapportering.
  • Praktik omkring publikation af videnskabelige artikler.

I samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere

  • Oprette og administrere medarbejdere i forskellige brugeradministrations-systemer
  • Supportere centrets forskere med forskellige ad hoc-opgaver. De fleste opgaver løses fast af 1-2 personer, men vi hjælpes ad, når det er nødvendigt.

Om os

CCIT-DK er et unikt forskningscenter, som arbejder med at udvikle og producere forsøgslægemidler til kliniske forsøg med cancer immunterapi, hvor patienternes eget immunforsvar stimuleres til at angribe og bekæmpe kræftceller. Særligt er CCIT-DK internationalt anerkendt for sit arbejde med T-celle terapi, hvor vi producerer og leverer patientspecifikke T-celleprodukter til egne og eksterne kliniske forsøg. Centret består af dedikerede læger, forskere og laboratorieteknikere med et tæt og stærkt tværfagligt samarbejde. Centret uddanner løbende speciale- og ph.d.-studerende, hvorfor der er et kontinuerligt flow af medarbejdere fra ind- og udland. Centret har ca. 95 medarbejdere, hvoraf ca. 1/3 er udlændinge.

Forskningssekretariatet udgøres af 4 personer: Vi prioriterer godt humør og en uformel omgangstone, og det er vigtigt for os, at vi kan hjælpe hinanden, når det brænder på. Vi håber, du vil være vores nye gode kollega.

Om dig

Du er den rette kandidat, hvis du

  • har erfaring fra en lignende stilling og relevant baggrund.
  • er god til at kommunikere på dansk og engelsk i både skrift og i tale, da du får en hverdag med både danske og internationale kontakter.

Som person

  • er du opsøgende og udadvendt samt har evne til at samarbejde og skabe relationer.
  • kan du lide at dykke ned i detaljen og arbejde selvstændigt og fokuseret.
  • trives du med varierende opgaver.
  • er du ansvarsbevidst og bidrager til gruppens fælles trivsel.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og er til besættelse hurtigst muligt.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Christina Køgs Andersen på telefon 38684717, alternativt Mette Wassard Yde på telefon 38689339. Eller send en mail til ccit-dk.herlev-og-gentofte-hospital@regionh.dk.

Hvis du ønsker det, sender vi gerne en stillingsbeskrivelse.

Læs om Afdeling for Kræftbehandling på: https://www.herlevhospital.dk/afdelinger-og-klinikker/afdeling-for-kraeftbehandling/Sider/default.aspx

Læs om CCIT-DK på: https://www.herlevhospital.dk/ccit-denmark/Sider/default.aspx

Ansøgningsfrist: 15. August 2023
Ansættelsessamtaler vil foregå løbende.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}