Skip to content
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Fundraiser til Fundingenheden ved Aalborg Universitetshospital

Deadline

2023-01-03

Aalborg

Deadline

2023-01-03

Link

Fundraiser til Fundingenheden ved Aalborg Universitetshospital

Brænder du for sundhedsområdet og har du lyst til at gøre en forskel og understøtte forskere og klinikere i arbejdet med at lave gode fondsansøgninger?

Er du serviceminded og trives du med koordinerings- og projektledelsesopgaver? Kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk og selvstændigt team, hvor der er rig mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og udvikle fundingområdet? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en ny kollega til Fundingenheden på Aalborg Universitetshospital til at hjælpe os med at understøtte forskere og klinikere med at søge eksterne forskningsmidler hjem. Vi er et lille team, der arbejder meget selvstændigt i forhold til at rådgive og sparre med forskere og klinikere fra alle personalegrupper. Vores opgaver er meget varierende og tager udgangspunkt i den enkelte forskers/klinikers behov.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Identificering og formidling af relevante fonde til alle typer forskningsprojekter inden for sundhedsvidenskab.
  • Sparring i forhold til ansøgningsstrategi både individuelt og på gruppe/afdelingsniveau
  • Kvalitetsgennemsyn og kommentering på ansøgningsmateriale herunder sparring og feedback på videnskabelige projektbeskrivelser, bilag mv.
  • Udarbejdelse og kvalitetssikring af store og små budgetter til forskningsansøgninger
  • Afholdelse af fundingkursus og oplæg for forskningsgrupper
  • Løbende opgaver som registrering/statistik på afsendte og bevilgede ansøgninger samt udarbejdelse af interne/eksterne nyhedsinfo og fundingkalender
  • Ad hoc understøttelse af forskningsledelsen i forhold til at levere materiale, præsentationer og statistik mv.
  • Løbende fokus på hvordan vi bedst udvikler vores støttefunktion til gavn for vore forskere og kliniske afdelinger, herunder udarbejdelse af forslag til indsatser, nye tiltag etc.
  • Deltagelse som Fundingenhedens repræsentant i diverse arbejdsgrupper, fora, strategiske satsninger, mv. på både universitetshospital og Aalborg Universitet

Vi er på udkig efter en ny kollega med interesse i sundhedsområdet og gerne erfaring med fundraising, og som har lyst til at bidrage til at udvikle vores team og de services, vi tilbyder forskerne.

Vi er et team, der i høj grad selv er med til at definere vores opgaver på baggrund af de behov, vi oplever i vores dagligdag.  Så der vil være mulighed for at specialisere sig indenfor bestemte større fonde og områder som f.eks. Novo Nordisk Fonden. Men vi sætter en ære i at levere faglig god og brugbar service på alle niveauer. Derfor vil du også komme til at tage del i alle vores mangeartede opgaver og samarbejde tæt med forskere og klinikere fra alle personalegrupper med bl.a. hands-on sparring på konkrete ansøgninger og budgetter. Så vi arbejder derfor både hver for sig og tæt sammen, og er en enhed med højt humør selv i en travl hverdag med ofte korte deadlines, og hvor vi hjælper hinanden i mål, når der er brug for det. Det er derfor vigtigt, at du kommer med stort personligt og fagligt engagement, hvor du trives med at være opsøgende og strukturere din egen hverdag, og samtidig har lyst og mod på at kaste dig over både store og små opgaver, – selvstændigt og som en del af et hold.

Forventninger til dine faglige kvalifikationer:

  • Relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende niveau, gerne med en sundhedsfaglig vinkel.
  • Indsigt i sundhedsområdet, kliniske behov, anvendelse af nye sundhedsløsninger/teknologi mv. vil være en fordel
  • Erfaring med fundraising. Kendskab til og erfaring med nationale og internationale bevillingsgivere indenfor sundhedsvidenskabelig forskning vil være en stor fordel.
  • Gode formuleringsevner skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk og gerne erfaring med at udvikle skriftligt materiale, f.eks. guidelines og kursusmateriale. Desuden mod på at give skriftligt feedback og sparring på ansøgningsmateriale til vores forskere og klinikere
  • Evner at arbejde struktureret og resultatorienteret for at nå et mål i en hektisk hverdag. Erfaring med projektledelse vil være en fordel
  • Flair for Excel og for at sætte dig ind i økonomiske problemstillinger

Som person er du:

  • Proaktiv og i stand til selvstændigt at vurdere, prioritere og byde ind på indkomne opgaver
  • Initiativrig og fuld af gode ideer til hvordan vi i fællesskab udvikler fundingområdet på Aalborg UH
  • I stand til at arbejde selvstændigt men også indgå i tætte sparringsforløb både med kollegaer og forskere/klinikere
  • Er serviceminded, imødekommende og fleksibel i forhold til mødetid
  • Har et godt humør og gå-på-mod

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en fast stilling
  • En fleksibel arbejdsdag med både selvstændige opgaver og opgaver i samarbejdende teams
  • En alsidig arbejdsdag med mulighed for selv at være med til at præge dine arbejdsopgaver.
  • En bred kontaktflade til forskellige aktører indenfor sundhedsområdet
  • Et uformelt, og løsningsorienteret arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Mulighed for at gøre en forskel for sundhedsforskningen i Nordjylland

Fundingenheden er en del af Forskning, Uddannelse og Innovation (FUI) og beliggende i Forskningens Hus, Aalborg Universitetshospital. Afdelingen samler støttefunktioner som f.eks. projektadministration, innovationsfaciliteter, medicinsk bibliotek, statistikhjælp mv.  til sundhedsfaglige forskere og uddannelsesansvarlige i Region Nordjylland. Endvidere har Fundingenheden en serviceaftale med Klinisk Institut ved Aalborg Universitet om også at løse fundraising opgaver for ansatte i Instituttet, og vi har derfor en række tætte samarbejdspartnere ved Aalborg Universitet. Mere information kan findes her: Velkommen til Fundingenheden – FUPA (rn.dk).

Ansøgningen skal være regionen i hænde senest mandag d. 3. januar 2023. Samtaler forventes afholdt tirsdag d. 10. januar 2023. Du bedes vedlægge relevante eksamenspapirer og gerne referencer og/eller udtalelser.

Jobtype: Akademiker – AC’er
Ansættelsesform: Fast ansættelse
Arbejdstid: Fuldtid
Løn og ansættelsesvilkår m.v.
Stillingen er tidsubegrænset. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Arbejdssted: Aalborg, Universitetshospital
Afdeling: Fundingenheden
Arbejdsstedets adresse: Forskningens Hus -Fundingenheden, Sdr. Skovvej 15, 9000 Aalborg
Kontaktperson: Fundraiser Kirstine Rasmussen, Telefon: 51859418, E-mail: kirstine.rasmussen@rn.dk eller Kontorchef, Jane Bjerregaard Rasmussen Telefon: 22474104, E-mail jane.bjerregaard@rn.dk
Ansøgningsfrist: 3. januar
Tiltrædelse: 1. marts eller efter aftale

Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på www.rn.dk.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • Impact
  • Management Information
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Small Institutions
  • SRA International
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}