Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Fundraiser med solidt EU-kendskab søges til Professionshøjskolen UCN

Deadline

2023-10-11

Aalborg

Deadline

2023-10-11

Link

Fundraiser med solidt EU-kendskab søges til Professionshøjskolen UCN

Motiveres du af tanken om, at dit arbejde hjælper andre med at skabe forandringer i samfundet? Og synes du, det er spændende at nørde ned i retningslinjer og formalia for EU’s forsknings- og innovationspuljer?

Fundraising er et strategisk prioriteret indsatsområde på Professionshøjskolen UCN. Til vores Forsknings- og Udviklingsafdeling søger vi nu en fundraiser, der kan medvirke til at styrke og videreudvikle arbejdet med at søge ekstern finansiering primært fra EU til vores praksisnære forsknings- og udviklingsaktiviteter.

UCN har uddannelse og forskning indenfor områderne sundhed, pædagogik, teknologi og business. Du kan læse mere om UCN, og vores Strategi 2030 på www.ucn.dk.

Som fundraiser hos os skal du samarbejde med de faglige miljøer om udvikling af projekters potentialer og omsætte dette til konkurrencedygtige projektansøgninger. Derudover skal du kunne se muligheder og idéer, og kunne koble forskningsmiljøernes interesser med bevillingsgivernes ønsker om værdiskabelse – et arbejde der skal ende i endnu flere succesfulde projektansøgninger.

Det betyder, at du i jobbet som fundraiser bl.a. vil skulle udføre følgende arbejdsopgaver:

  • Understøttende indsats på fundraising særligt målrettet EU’s programmer (primært Erasmus+, Horizon Europe og InterReg)
  • Arbejde strategisk, analytisk og koordineret om udvikling af projekters potentialer
  • Sparring og feedback på forskernes ansøgningsudkast
  • Rådgive og bidrage til generelle afsnit i større ansøgninger, fx impact og værdiskabelse, CV’er og projektdesign mv.
  • Gennemskrivning og korrekturlæsning af ansøgninger
  • Udarbejdelse og kvalitetssikring af budgetter og finansiering samt øvrig sagsbehandling i forbindelse med ansøgningerne
  • Afholdelse af interne kurser og workshops med henblik på bl.a. idéudvikling og generelle fundraising-værktøjer

Vores forventninger til dig

Vi forventer, at du ser arbejdet med at understøtte forsknings- og udviklingsaktiviteterne på UCN som interessant og væsentligt, og at du har lyst til at arbejde på tværs af UCN’s uddannelsesområder. Vi har en klar forventning om, at du kan drive projektudviklingsprocesser sammen med forskere og eksterne partnere. Du kan motivere og finder det spændende at skabe gode samarbejdsrelationer til kolleger, der har forskellige baggrunde og fokus. Endeligt interesserer du dig for din egen udvikling og trives med at tilegne dig nye kompetencer.
Din baggrund og kompetencer

Din vigtigste kompetence for at bestride jobbet er, at du har et godt kendskab til EU og erfaring med udarbejdelse af fondsansøgninger. Du kan se den røde tråd, og du kan rådgive i, hvordan indhold, struktur og sammenhæng kan forbedres.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har en akademisk uddannelse på kandidatniveau
  • har et godt øje for sprog og er flydende på dansk og engelsk
  • er analytisk stærk, og udover at have et skarpt blik for detaljen ser du helheden
  • er en dygtig formidler, der kan give positiv og konstruktiv sparring på alle niveauer
  • har lyst til at arbejde i en organisation, som er under hastig udvikling, og hvor du får en tydelig rolle som ekspert, sparringspartner og idégenerator i samarbejde med forskere og med kolleger i afdelingen

Hvad kan vi tilbyde dig

Forsknings-og Udviklingsafdelingen er en forskningsunderstøttende enhed med 13 medarbejdere.

Du kommer til at arbejde i et fundraising-team sammen med 2-3 kolleger. Ud over fundraising arbejder afdelingen med alle facetter af understøttelse af forskning og udvikling på UCN; herunder kontraktjura, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, kvalitetssikring samt strategi- og politikudvikling.

I afdelingen er der en bred vifte af kompetencer, fagligheder og personligheder, og vi har en glad og imødekommende tilgang til hinanden, hvor vi bakker hinanden op og håndterer spidsbelastninger i fællesskab. Afdelingen har en bred berøringsflade ud i resten af UCN om opgaveløsningen.
Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling, der ønskes besat pr. 1. december 2023 eller hurtigst muligt herefter.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikerens Centralorganisation (AC) med indplacering som AC-fuldmægtig eller specialkonsulent. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg.
Ansøgning

Ansøgningsfristen er onsdag den 11. oktober 2023.

Samtaler forventes afholdt mandag den 23. oktober 2023. En eventuel anden samtale forventes afholdt torsdag den 26. oktober 2023.
Yderligere information:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder af UCN Forskning og Udvikling, Lone Varn Johannsen på mail loj@ucn.dk eller telefon 72690794.

 

UCN ønsker, at vores medarbejderstab afspejler diversiteten i det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, alder, etnicitet, religiøsitet, handicap og seksuel orientering til at søge stillingen.

Professionshøjskolen UCN er Nordjyllands største praksisnære uddannelsesinstitution med seks adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted. Vi tilbyder over 30 videregående erhvervs- og professionsuddannelser inden for pædagogik/læring, sundhed, business og teknologi. Vi udvikler Nordjylland gennem uddannelser, livslang læring og praksisnær forskning – altid i tæt dialog med vores omverden. Vi er godt 900 medarbejdere. Sammen gør vi vores bedste for de over 9.500 studerende og 9.400 kursister, der har valgt os til.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}