Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Funding support med fokus på fundraising og projektsupport – DTU Compute

Deadline

2023-12-03

Lyngby

Deadline

2023-12-03

Link

Funding support med fokus på fundraising og projektsupport – DTU Compute

Er du struktureret, nysgerrig og har skarpe koordineringsevner? Har du erfaring og interesse for fundraising og projektopfølgning af EU-bevillinger?

Og drømmer du om et spændende og alsidigt job med selvstændigt ansvar og tæt kontakt til forskere? Så er jobbet som Funding supporter hos DTU Compute måske det helt rigtige for dig.

Ansvar og opgaver
Som Fundings support spiller du en afgørende rolle i arbejdet med at sikre, at der er penge til at drive forskningsprojekterne. Dine hovedopgaver bliver at understøtte vores forskere i hjemtag af eksterne forskningsmidler og projektsupport på eksterne bevillinger. Det gør du ved at have styr på ofte komplekse regler for bl.a. bevillinger og ved at holde snor i al den omkringliggende administration – du er forskernes/de formelle projektlederes administrative ekspert på tværs af bl.a. jura, økonomi og bevillingsgivere.

Jobbet
Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:

  • Rådgive og sparre med forskerne om nye og eksisterende projekter
  • Være administrator på projekter og proaktivt følge ressourcestyring samt generel fremdrift via kontakt med interne og eksterne projektpartnere
  • Agere bindeled mellem forskerne og DTU’s centrale enheder, fx økonomi og jura
  • Sørge for kvalitetssikring af fx aftaler og budgetter på de pågældende projekter
  • Sikre, at vi overholder DTU’s regler samt gældende lovgivning, bl.a. i forhold til dokumentation.

Vores forventninger til dig
Vi leder efter en profil, der har lyst til at understøtte vores forskere og generelt brænder for at skabe resultater via dialog og samarbejde. Du er ansvarsbevidst og arbejder struktureret. Vi forventer;

  • du har kendskab til regler for EU-bevillinger samt offentlige og private fonde
  • du går til opgaverne med engagement, professionalisme og har fokus på høj kvalitet
  • du er analytisk velfunderet og kan samarbejde med mange forskellige aktører
  • du har et godt overblik, selv når det går stærkt
  • du arbejder selvstændigt og opsøger aktivt viden, når svarene ikke ligger lige for, og du deler gerne dine idéer
  • du kan tilegne dig ny viden hurtigt og er i stand til at formidle den videre i et forståeligt sprog både på dansk og engelsk – i skrift og tale

Din nye arbejdsplads
Stillingen er centralt placeret i instituttets administrationssekretariat, der varetager administration af instituttets kerneområder inden for matematik, statistik og computer science. Du vil referere til administrationschefen og bliver en del af vores Funding team på 5 personer.

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et spændende og afvekslende miljø med høj fleksibilitet, gode fysiske arbejdsforhold og mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne alt efter kvalifikationer.

Åbenhed, samarbejde og holdånd på tværs af alder, køn, nationalitet, uddannelse og stilling er en vigtig forudsætning for den daglige trivsel på vores arbejdsplads.

Løn og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for Akademikere i Staten (AC). Stillingen er på 37 timer/uge, og ønskes besat snarest muligt.

Dit arbejdssted bliver på DTU’s campus i Lyngby.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest 3. december 2023. Åbn linket ‘Ansøg nu, udfyld ansøgningsformular samt vedhæft ansøgning, C.V. og eksamensbeviser.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Susanne Plougheld på supl@dtu.dk eller 2179 8654.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

DTU Compute
DTU Compute er et unikt og internationalt anerkendt akademisk institut med 385 ansatte og 11 forskningssektioner, der spænder over videnskabsdisciplinerne matematik, statistik, datalogi og ingeniørvidenskab. Vi udfører forskning, undervisning og innovation af høj international standard – der producerer ny viden og teknologibaserede løsninger til samfundets udfordringer. Vi har en mangeårig involvering i anvendt og tværfaglig forskning, big data og datavidenskab, kunstig intelligens (AI), internet of things (IoT), smarte og sikre samfund, smart fremstilling og life science. På DTU Compute tror vi på en mangfoldig arbejdsplads med en fleksibel work-life balance.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}