Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Forskning & Informationssikkerhed på Københavns Universitet søger studerende

Deadline

2023-08-09

København

Deadline

2023-08-09

Link

Forskning & Informationssikkerhed på Københavns Universitet søger studerende

Vi søger en studerende til at hjælpe os med at løse praktiske og administrative opgaver inden for den brede portefølje i vores kontor, som både relaterer sig til forskningspolitik, sikkerhed og EU-projekter.

Kontoret for Forskningsservice (KF) i Forskning & Informationssikkerhed løser forskningsstøtteopgaver på Københavns Universitet i samarbejde med fakulteterne. Kontoret støtter blandt andet KU’s forskere i at søge midler fra EU’s rammeprogram for forskning og innovation, Horizon Europe, samt efterfølgende administration af de EU-projekter, der koordineres af universitetet.

Kontoret har også ansvaret for at betjene universitetets øverste ledelse i spørgsmål knyttet til forskningsområdet, fx hjemtag af eksterne forskningsmidler og udvikling af forskningskvalitet.

 

Endelig står kontoret for at drive og udvikle en række hjemmesider, en intern portal rettet mod universitetets forskere, Forskningsportalen, og for systemet CURIS, hvor alle universitetets forskere skal registrere deres forskningsresultater.

 

Hvad skal du lave?

  • Assistere med diverse opgaver såsom at indhente underskrifter, sende dokumenter med bud, udfylde skemaer og gøre fakturaer klar til udsendelse
  • Hjælpe med at klargøre data til statistik
  • Hjælpe med arkivering i WorkZone, oprydning på drev, layout af bilag m.m.
  • Assistere ved afholdelse af oplæg, netværksmøder og workshops
  • Hjælpe med at vedligeholde vejledninger og information til forskere på KUnet
  • Hjælpe med at vedligeholde informationer på udvalgte sider på ku.dk
  • Hjælpe med at kvalitetssikre data i it-systemet CURIS
  • Sørge for, at der er styr på printerpapir og papiraffald.

Vi forestiller os at:

  • Du er serviceminded og har mod på et overvejende administrativt studiejob
  • Du har gode it-kundskaber inklusiv et godt kendskab til Office-pakken, særligt Excel
  • Du har øje for detaljen og et godt analytisk blik
  • Du formulerer dig godt skriftligt på både dansk og engelsk.
  • Du er i gang med en videregående uddannelse på bachelordelen.

 

Hvordan ansættes du?

Du vil blive HK-ansat og aflønnet som timelønnet studerende i henhold til reglerne i Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er anciennitetsbestemt og udgør minimum 132,24 kr. (1. april 2023-niveau).

 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse og aktiv studerende.

 

Arbejdstiden vil være 15 timer i gennemsnit om ugen med mulighed for selv at planlægge, hvornår du arbejder. Vi er fleksible i eksamensperioder, og vi forventer også, at du er fleksibel og har mod på at yde en ekstra indsats i travle perioder. Kontoret er placeret i KU’s historiske bygninger i København K.

 

Du starter hos os hurtigst muligt og senest den 1. september 2023.

 

Vil du vide mere?
Kontakt EU specialkonsulent Karin Norris karin.norris@adm.ku.dk / tlf. 35326345 eller EU specialkonsulent Astrid Cermak ace@adm.ku.dk / tlf. 35323369.

 

Hvordan søger du?

Ansøgning, cv, indskrivningsbevis og karakterudskrift indsendes elektronisk via Jobportalen https://jobportal.ku.dk/ (tryk på linket ”SØG STILLINGEN”).  Vi skal have din ansøgning senest onsdag den 9. august 2023 og forventer at holde samtaler i uge 33.

 

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Kontakt

Karin Norris
E-mail: karin.norris@adm.ku.dk

Kontakt

Astrid Cermak
E-mail: ace@adm.ku.dk

Info

Ansøgningsfrist: 09-08-2023
Ansættelsesdato: Start hurtigst muligt
Afdeling/Sted: Forskning og Informationssikkerhed
General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}