Skip to content
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

EU-projektadministrator til Forskningsstøtteenhedens post-award team, AU

Deadline

2022-11-06

Aarhus

Deadline

2022-11-06

Link

EU-projektadministrator til Forskningsstøtteenhedens post-award team, AU

Vi søger en kollega med solid erfaring inden for økonomisk og administrativ støtte til EU-forskningsprojekter.

Aarhus Universitet er et toneangivende universitet, der samarbejder med omverdenen om at lave excellent forskning og løse samfundsmæssige udfordringer. Forskningsstøtteenheden rådgiver forskere på Aarhus Universitet samt på Aarhus Universitetshospital i forhold til at skaffe finansiering til og forvalte større, strategisk vigtige forskningsprojekter.

Vi søger en kollega med solid erfaring inden for økonomisk og administrativ støtte til EU-forskningsprojekter. Du vil blive en del af vores post-award team på fem medarbejdere. For nuværende understøtter tre af disse medarbejdere EU-koordinatorprojekter, og to understøtter EU-partnerprojekter. Dine arbejdsopgaver vil omhandle begge typer af projekter.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være følgende:

  • Kontakt til og samarbejde med forskere/bevillingshavere, projektøkonomer og andre kollegaer internt på universitetet, projektpartnere samt project officers i EU.
  • Daglig administrativ og økonomisk projektadministration og -support, både i kontraktforhandlingsfasen samt i hele projektets løbetid, inkl. projektafslutning.
  • Kvalitetssikring, herunder af projektrapporter (den administrative og økonomiske del) og den økonomiske afrapportering.
  • Samarbejde med intern og ekstern revision.
  • Udvikling og formidling af afrapporterings- og hjælpeværktøjer.
  • Mødeforberedelse og -deltagelse, samt andre løbende driftsopgaver relateret til projektadministration.
  • Mødedeltagelse, nationalt og til tider også internationalt.

Vores forventninger til dig:

  • Relevant uddannelse på kandidatniveau
  • Gerne mindst 2 års erfaring med administrativ og økonomisk projektledelse
  • Gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk
  • Kendskab til EU’s forskningsrammeprogrammer Horizon 2020 og Horizon Europe er en fordel
  • Interesse i at arbejde med compliance ift. forskningskontrakter og regler
  • Erfaring med Funding & Tenders Opportunities Portal er en fordel
  • Godt kendskab til Office-pakken
  • Initiativrig, udadvendt, systematisk, ansvarsbevidst og selvkørende
  • Interesse i at videndele med dine kolleger og bidrage positivt til fællesskabet i teamet og afdelingen

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende og selvstændigt job med frihed under ansvar
  • At være en del af et team, der værdsætter samarbejde, sparring og mulighed for faglig udvikling
  • En bred kontaktflade til interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • En uhøjtidelig omgangstone i et kontor med knapt 30 medarbejder

Løn- og ansættelsesvilkår:

Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge.

Løn og arbejdsvilkår er i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

Ansættende myndighed bliver Aarhus Universitet.

Det primære tjenestested er hos Forskningsstøtteenheden bosiddende i Navitas, Inge Lehmans Gade 10, Aarhus C.

Yderligere oplysninger:

Se mere på –
https://medarbejdere.au.dk/administration/forskning-talent/forskningsstoetteenheden

Oplysninger fås hos leder af Forskningsstøtteenheden Christina Dahl, mob. 93522275 eller chridahl@au.dk.

Ansøgningsfrist:

Alle ansøgninger skal sendes online. Deadline er den 6. november 2022.
Samtaler planlægges afholdt i uge 46.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • Impact
  • Management Information
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Small Institutions
  • SRA International
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}