Skip to content
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Erfaren fundraiser/projektkoordinator til Research Support, DTU Sustain

Deadline

2022-07-21

Lyngby

Deadline

2022-07-21

Link

Erfaren fundraiser/projektkoordinator til Research Support, DTU Sustain

Skal du være med til at understøtte forskningen inden for miljø- og ressourceteknologi?

Da vores gode kollega har søgt nye udfordringer uden for DTU, leder vi med lys og lygte efter nye kræfter til Research Support teamet på DTU Sustain. Research Support er en støttefunktion til instituttets forskere, der yder administrativ assistance i forbindelse med både pre- og postaward på instituttets eksternt finansierede projekter. Din personlige indsats vil derfor meget konkret understøtte.
DTU Sustains arbejde inden for miljø- og ressourceteknologi. Derudover kan du glæde dig til at blive del af et super team, hvor gensidig opbakning og godt humør er en hel naturlig del af hverdagen.

Et spændende job i et internationalt forskningsmiljø
Krav og kompleksitet i forskningsbevillinger er støt stigende og kræver en høj faglighed at honorere. Det er væsentligt, at instituttets forskere kan fokusere på deres forskningsindsats. Derfor er det afgørende, at du giver dem kvalificeret støtte til selve ansøgningsprocessen samt projektadministration.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte, at du skal:

  • Identificere og vejlede om ansøgningsmuligheder inden for instituttets strategiske forskningsområder i samarbejde med DTU’s Centrale Forskningsstøtte
  • Rådgive omkring vilkår, der gør sig gældende hos de forskellige bevillingsgivere
  • Hjælpe med at udarbejde forskningsansøgninger og kvalitetssikre færdige projektansøgninger i forhold til bevillingsgivers ansøgningsvejledning
  • Indgå i den administrative projektopstart og supportere projektlederen igennem projektets levetid
  • Samarbejde med Afdeling for Økonomi og Regnskab om koordinering af ansøgninger og projekter
  • Samarbejde med Jura og Tech Trans vedrørende juridiske dokumenter
  • Bidrage til at sikre et overblik over igangværende projekter på institut og sektionsniveau.

Erfaring med fundraising på forskningsområdet
Vi forestiller os, at du har konkret erfaring med fundraising, forskningsansøgninger og projektadministration fra en lignende institution. Vi forventer, at du

  • har en akademisk baggrund, der sikrer indsigt i administrative processer og erfaring med fundraising på forskningsniveau
  • er god til at kommunikere på dansk og engelsk i både skrift og tale, da du får en hverdag med både danske og internationale kontakter
  • som person finder du det interessant og naturligt at være opsøgende og udadvendt, da du vil få en bred kontaktflade
  • er vant til at bruge IT og har lyst til at sætte dig ind i nye systemer. Erfaring med de DTU-benyttede IT systemer, Oracle og DOCX samt ansøgningsplatforme som Funding and Tenders Portal og E-grant vil være en fordel, men ikke et krav
  • trives med varierende opgaver
  • kan arbejde selvstændigt og tage ansvar, men samtidig være en god team player
  • kan bevare overblikket og det gode humør, også når der er mange bolde i luften.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder et varieret job i et spændende internationalt miljø, selvstændigt arbejde, frihed under ansvar samt gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.

Du bliver en del af et dynamisk team på fire personer og vil refererer til teamlederen. Du vil i dit arbejde have en bred kontaktflade til både instituttets forskere og de centrale administrative funktioner på DTU. Særligt vil der være et tæt samarbejde med den Centrale Forskningsstøtte, Jura og Tech Trans samt Afdelingen for Økonomi og Regnskab. Derudover vil der være rig mulighed for at skabe faglige netværk på tværs af DTU’s institutter og centrale funktioner.

Research Support er en del af instituttets centrale administration, hvor det gode humør er i fokus, og alle har lyst til bakke op og hjælpe hinanden. Vi sidder fysisk på samme gang og har dagligt en god dialog på tværs af funktioner og med kolleger fra instituttet.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i henhold til overenskomst for Akademikere i staten med forventet indplacering som AC TAP fuldmægtig eller specialkonsulent afhængig af kvalifikationer. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer pr. uge.

Arbejdssted er DTU Lyngby Campus.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 21 juli 2022. Åbn linket “Ansøg online”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi afholder samtaler i uge 30.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Charlotte B. Corfitzen  på tlf. 93 51 17 78 eller cbco@env.dtu.dk.Læs mere om DTU Sustain på sustain.dtu.dk.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

DTU Sustain – Institut for Miljø- og Ressourceteknologi – er et af de største universitetsinstitutter i Europe med speciale i miljø- og ressourceteknologi. Instituttet udfører forskning, udvikling og forskningsbaseret rådgivning og leverer uddannelsesprogrammer og service til samfundet. Vi arbejder på at udvikle nye miljøvenlige og bæredygtige teknologier, metoder og løsninger samt at formidle denne viden til samfundet og nye generationer af ingeniører. Instituttet har cirka 300 medarbejdere med mere end 30 nationaliteter.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar vision om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den vision lever den dag i dag. DTU har 13.400 studerende og 5.800 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Small Institutions
  • SRA International
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}