Erfaren AC-fuldmægtig eller AC-specialkonsulent søges til Ph.d.-skolen på SUND
Deadline
2023-04-10
Erfaren AC-fuldmægtig eller AC-specialkonsulent søges til Ph.d.-skolen på SUND
Vi søger en erfaren, kompetent og effektiv ny kollega til sagsbehandling og ledelsesbetjening vedrørende Ph.d.-uddannelsens afslutning. Det er væsentligt for os, at du har kendskab til og god forståelse for universitetsverdenen og korrekt offentlig forvaltning.
Ph.d.-skolen på SUND, der er den største i Danmark, sikrer de administrative rammer for skolens knap 1.900 indskrevne ph.d.-studerende. Vi hører til under afdelingen Forskning & Innovation, som er en velfungerende afdeling bestående af én afdelingschef, to sektionsledere og næsten 40 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med fakultetets ledelse, institutter og den enkelte forsker. Ph.d.-skolens primære interessenter er de ph.d.-studerende og deres vejledere.
Ph.d.-skolens administration lægger vægt på at være kendt som en tilgængelig, fagligt kompetent og serviceorienteret administration, og vi arbejder lean-baseret. Det betyder blandt andet, at vi på tavlemøder følger sagsmængderne, og at vi løbende forbedrer og effektiviserer vores arbejdsgange. Opgaverne løser vi typisk i tæt samarbejde med kollegaer, hvor vi forstår værdien af at respektere og inddrage hinandens forskelligartede kompetencer.
Stillingens indhold
- Du kommer til at indgå i et team, der løser en række forskellige opgaver omkring administration af studieforløbets aktiviteter i forbindelse med indlevering og forsvar af ph.d.-afhandlinger. Vi sørger naturligvis for grundig oplæring.
- En del af stillingsindholdet er sagsbehandling af de ph.d.-studerendes aktiviteter i forbindelse med afslutning af studiet i overensstemmelse med regelgrundlaget om ph.d.-uddannelsen. Sagsbehandlingen indebærer skriftlig og telefonisk rådgivning og kontakt med ph.d.-studerende og deres vejledere.
- Du kommer til arbejde med ledelsesbetjening samt udviklingsopgaver på området for ph.d.-uddannelsens afslutning. Dette kan f.eks. være udarbejdelse af databaserede notater, besvarelser og beslutningsoplæg.
- Du kommer til at arbejde i forskellige administrative systemer og skal være med til at sikre løbende journalisering.
- Du vil bidrage til den løbende forbedring af serviceydelser og administrative processer i ph.d.-skolens administration.
Faglige og personlige kvalifikationer
- Du har en kandidatuddannelse, gerne fra statskundskab, i offentlig administration eller lignende.
- Du har flere års erfaring med sagsbehandling og administration i den offentlige sektor, meget gerne fra statsadministrationen eller et universitet.
- Du har faglig indsigt og erfaring med fortolkning af regelsæt på forskellige niveauer.
- Du er fagligt kompetent, struktureret og serviceorienteret, og kan genkende dig selv i ord som omgængelig, kvalitetsbevidst, grundig og reflekteret.
- Du er præcis og korrekt i din skriftlige kommunikation og kan formidle regler og afgørelser lige så godt på dansk som på engelsk.
- Du behersker Office-pakken og kan generere samt formidle numerisk information.
- Du har gerne et kendskab til administrative systemer såsom Workzone.
- Det vil være en fordel, at du har kendskab til Ph.d.-området.
- Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, men skal også kunne trives også med at arbejde som en del af et hold, der løfter opgaver i fællesskab.
- Du har mod på at behandle såvel rutinesager som vanskelige sager.
- Du har en god organisationsforståelse og evner at forstå den kontekst, du arbejder i, herunder at kommunikere med forskellige interessenter.
Vi tilbyder
- Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en veldrevet institution, med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne – samt en bred kontaktflade både internt og eksternt.
- En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer.
- Engagerede og dygtige kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone.
- En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale.
- Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.
- En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. motionsklub, kantine, P-plads, kaffe- og te-ordning.
Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en varig stilling på fuld tid med ansættelse snarest muligt eller pr. 1. juni 2023. Løn og ansættelse i henhold til overenskomst mellem AC og Finansministeriet som fuldmægtig eller specialkonsulent. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål om stillingen, kan du henvende dig til Sektionsleder Annedorte Vad på tlf. 35330233, mail annedorte.vad@sund.ku.dk. Læs mere om SUND’s ph.d.-skole på www.healthsciences.ku.dk/phd.
Ansøgning mv.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning bilagt CV samt dokumentation for uddannelse via jobportalen, så vi har den i hænde senest den 10. april 2023.
Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.
Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.