Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • RMA at Hospitals
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • RMA at Hospitals
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Centeradministrator – DTU Entrepreneurship

Deadline

2023-10-15

Lyngby

Deadline

2023-10-15

Link

Centeradministrator – DTU Entrepreneurship

Vil du gerne arbejde i en organisation, hvor undervisning og forskning i teknologisk iværksætteri er i fokus?

På DTU Entrepreneurship søger vi en dynamisk og vidtfavnende administrator med stort ”A”. Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet, som består af to teams med i alt ca. 10 medarbejdere med forskellige arbejdsopgaver og kompetencer. Sekretariatet er et centralt knudepunkt og arbejder tæt sammen med alle centerets medarbejdere. Godt humør og en positiv tilgang til arbejdsopgaver er en naturlig del af hverdagen.

Ansvar og opgaver
Dit overordnede ansvar vil være at sikre at centeret lever op til DTU’s regler og retningslinjer. Dette være sig både i forhold til at sikre effektive administrative arbejdsgange, compliance og overholdelse af deadlines. Din fornemste opgave er at gøre dette så nemt som muligt for dine kollegaer i centeret, så de kan fokusere på deres forskning og undervisning.

De primære arbejdsopgaver inkluderer

  • Kontraktansvarlig: At fremme udarbejdelsen af juridiske kontrakter i tæt samarbejde med DTU’s juridiske teams
  • GDPR-ansvarlig: At sikre overholdelse af regler og retningslinjer, herunder koordinering og udførelse af fortegnelser og tjeklister for aktiviteter, der indeholder persondata i henhold til GDPR-forordningen
  • Planlægning, koordinering og aflevering af instituttets strategiske planer, handlingsplaner og årsrapporter
  • Fundraising: At assistere dine kollegaer med at identificere mulige finansieringskilder og hvis relevant støtte dem i ansøgningsprocessen. At sikre et opdateret overblik over ansøgninger i pipeline
  • Journalisering: At sikre arkivering af ansøgningsmateriale i DTUDOCX
  • IT-sikkerhedsansvarlig: At have fokus på administrative processer i tæt samarbejde med DTU’s IT-afdeling
  • Arbejdsmiljøkoordinator
  • Bygningsdrift: At være lokal go-to person og bindeled til centrale enheder i forbindelse med diverse bygningsrelaterede emner, herunder planlægning og gennemførelse af årlige evakueringsøvelser
  • Koordinering af større strategiske opgaver som fx centerets forskningsevaluering.

Vores forventninger til dig

  • Du har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med alle, lige fra dedikerede og kompetente fagpersoner til direktion og ledergruppe samt eksterne interessenter. Du er god til at opbygge konstruktive relationer
  • Du har stærke kompetencer i brug af administrative IT-systemer og optimering af arbejdsgange
  • Du arbejder selvstændigt og sikrer leverancer i henhold til deadlines
  • Du bevarer overblikket i en dynamisk hverdag, hvor opgaverne er mangeartede
  • Du er struktureret, men også gerne kreativ i din tilgang til opgaveløsning
  • Du har gode kommunikationsevner og mestrer dansk og engelsk på højt niveau både i skrift og tale
  • Du har en relevant akademisk uddannelse og værktøjskasse eller anden relevant baggrund. Erfaring fra universitetsverdenen eller fra en lignende stilling, gerne i en offentlig styret organisation eller sekretariat, er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder
En fuldtidsstilling i et spændende og afvekslende job med høj fleksibilitet og mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne alt efter kvalifikationer. Stillingen er nyoprettet i forbindelse med en mindre organisationsændring. Du vil blive en del af et center, der bugner af gode ideer og dedikerede og dygtige medarbejdere. Åbenhed, samarbejde og holdånd på tværs af alder, køn, nationalitet, uddannelse og stilling er en vigtig forudsætning for den daglige trivsel på vores arbejdsplads. I kraft af arbejdsopgavernes natur vil du hurtigt få et stort netværk på DTU, da mødeaktiviteter på tværs af centrale og decentrale enheder er en naturlig del af jobbet.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for Akademikere i Staten (AC) eller OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK/Stat) indgået med Finansministeriet. Aflønning vil ske afhængig af uddannelsesmæssig baggrund samt kvalifikationer.

Stillingen er på 37 timer/uge, og ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest 15. oktober 2023. Åbn linket ‘Ansøg nu, udfyld ansøgningsformular samt vedhæft ansøgning, C.V. og eksamensbeviser.

Der forventes, at indledende samtaler afholdes torsdag den 26. og fredag den 27. oktober 2023.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Gruppeleder Udvikling og Administration Helle Nielsen-Elgaard på 2212 8892 eller centersekretær Marianne Ærsøe på 2662 7846.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

Om DTU Entrepreneurship 
Vi stræber efter at opbygge kompetencer indenfor iværksætteri hos studerende, samfundet, virksomhedsledere, forskere og politiske beslutningstagere for at skabe positive sociale og økonomiske forandringer. Hos os skaber samspillet mellem forskning, uddannelse og start-ups et iværksætter-økosystem i trivsel. Læs mere på DTU Entrepreneurship.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

 

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}