Skip to content
  • Member Login
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Volunteers
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • EARMA RM Roadmap
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at Hospitals
    • RMA at small institutions
    • Low- and Middle-Income Contexts
    • Working with US universities and funders​
  • Events
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Bedre understøttelse af SIG tovholdere

2023-09-24

News Published

2023-09-24

Link

Bedre understøttelse af SIG tovholdere

For at sikre forsat god aktivitet i de mange SIG’s har bestyrelsen besluttet at understøtte tovholderne endnu bedre.

Vi har derfor netop udsendt nedenstående mail til tovholderne, hvor vi inviterer til to arrangementer, hvor der bliver mulighed for at netværke og udveksle gode ideer. Hvis du også gerne vil være tovholder, så kontakt bestyrelsen.

Kære DARMA SIG Tovholder

Først af alt tak for den indsats du lægger i DARMA som tovholder for en Special Interest Group (SIG) eller SIG undergruppe. Dit arbejde med at facilitere aktiviteter og styrke videndeling og netværksdannelse inden for et specifikt interesseområde er en nøglekomponent i vores forenings succes, og dermed spiller du en afgørende rolle i at sikre, at DARMA forbliver relevant og værdifuld for vores medlemmer.

Den ny bestyrelse har netop afholdt sit første rigtige bestyrelsesmøde, og her besluttede vi at styrke understøttelsen af alle DARMA’s tovholdere. Nedenfor finder du en foreløbig annoncering af arrangementer for dig og de øvrige tovholdere samt opdateret information om bestyrelsens kontaktpunkt for hver SIG.

Arrangementer for tovholdere

Vi vil gerne skabe et tættere samarbejde mellem tovholderne og bestyrelsen og danne et uformelt netværk på tværs af tovholderne. Til møderne bliver der mulighed for at udveksle best practice, inspirere hinanden og afstemme forventninger om hvilke aktiviteter der skal foregå i hver SIG. Vi inviterer derfor alle tovholdere og hele bestyrelsen til et online møde i november og et fysisk møde i februar 2024.

SAVE THE DATES:

  1. Det første møde afholdes online den 28. november kl. 13-15:00.
  2. Det andet møde afholdes fysisk den 8.-9. februar i Fredericia.

Kontaktpersoner og tovholdere

SIG Tovholder Bestyrelsens kontaktperson
Staff Management Jane Finnerup Johnsen, CBS Annedorte Vad, KU
Danmarks Forskningsportal Marianne Gauffriau, ITU Kristine Albrektsen, KU
Data and Automation Esben Flindt, SDU Mads Lykke Berggreen, VIA
EARMA RM Roadmap Flora Champetier, AAU Anne Pintz, AU
RMA at Hospitals Steen K. Thomsen, Region S Mads Lykke Berggreen, VIA
Impact Lone Ladegaard Laursen, SDU Anne Pintz, AU
Management Information Jakob D. Sørensen, AU Kristine Albrektsen, KU
PhD Administration Lone Petersen, CBS
Cecilie Thorsted Flo, RUC
Annedorte Vad, KU
Post-Award Laila Østergreen, CBS
Camilla Riel, RUC
Martin Kyvsgaard, UCN
Private Foundations Stine Skipper, CBS Stine Skipper, CBS
RMA at Small Institutions Mads Lykke Berggreen, VIA Mads Lykke Berggreen, VIA
Working with US Universities and Funders John Westensee, AU Mads Lykke Berggreen, VIA

Næste skridt

Hvis du allerede har aktiviteter eller ideer til aktiviteter i støbeskeen, skal du bare fortsætte med disse, og din kontaktperson fra bestyrelsen vil som altid understøtte dig med annoncering og sparring. Hvis du har spørgsmål, input eller ønsker noget ændret på din SIG’s del af hjemmesiden er du velkommen til at række ud til enten mig eller din kontaktperson.

Bestyrelsen vil informere alle medlemmer med opfordring til at de opdaterer deres “tilmelding” til relevante SIG’s. Du kan altid se hvilke medlemmer der er tilmeldt på din SIG’s del af hjemmesiden, heraf fremgår også deres kontaktoplysninger, så du let kan række ud til din SIG’s medlemmer

Vi er spændt på at se hvilke aktiviteter hver SIG byder på det kommende år, og vi glæder os til fortsat at arbejde sammen med dig.

Med venlig hilsen
Annedorte

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Guide: Sådan ændrer du din profil i DARMA’s administrative system

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Volunteers
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • EARMA RM Roadmap
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Hospitals
  • RMA at Small Institutions
  • Working with US Universities and Funders
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2025

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}