Bedre understøttelse af SIG tovholdere
2023-09-24
News Published
2023-09-24
Bedre understøttelse af SIG tovholdere
For at sikre forsat god aktivitet i de mange SIG’s har bestyrelsen besluttet at understøtte tovholderne endnu bedre.
Vi har derfor netop udsendt nedenstående mail til tovholderne, hvor vi inviterer til to arrangementer, hvor der bliver mulighed for at netværke og udveksle gode ideer. Hvis du også gerne vil være tovholder, så kontakt bestyrelsen.
Kære DARMA SIG Tovholder
Først af alt tak for den indsats du lægger i DARMA som tovholder for en Special Interest Group (SIG) eller SIG undergruppe. Dit arbejde med at facilitere aktiviteter og styrke videndeling og netværksdannelse inden for et specifikt interesseområde er en nøglekomponent i vores forenings succes, og dermed spiller du en afgørende rolle i at sikre, at DARMA forbliver relevant og værdifuld for vores medlemmer.
Den ny bestyrelse har netop afholdt sit første rigtige bestyrelsesmøde, og her besluttede vi at styrke understøttelsen af alle DARMA’s tovholdere. Nedenfor finder du en foreløbig annoncering af arrangementer for dig og de øvrige tovholdere samt opdateret information om bestyrelsens kontaktpunkt for hver SIG.
Arrangementer for tovholdere
Vi vil gerne skabe et tættere samarbejde mellem tovholderne og bestyrelsen og danne et uformelt netværk på tværs af tovholderne. Til møderne bliver der mulighed for at udveksle best practice, inspirere hinanden og afstemme forventninger om hvilke aktiviteter der skal foregå i hver SIG. Vi inviterer derfor alle tovholdere og hele bestyrelsen til et online møde i november og et fysisk møde i februar 2024.
SAVE THE DATES:
- Det første møde afholdes online den 28. november kl. 13-15:00.
- Det andet møde afholdes fysisk den 8.-9. februar i Fredericia.
Kontaktpersoner og tovholdere
SIG | Tovholder | Bestyrelsens kontaktperson |
Staff Management | Jane Finnerup Johnsen, CBS | Annedorte Vad, KU |
Danmarks Forskningsportal | Marianne Gauffriau, ITU | Kristine Albrektsen, KU |
Data and Automation | Esben Flindt, SDU | Mads Lykke Berggreen, VIA |
EARMA RM Roadmap | Flora Champetier, AAU | Anne Pintz, AU |
RMA at Hospitals | Steen K. Thomsen, Region S | Mads Lykke Berggreen, VIA |
Impact | Lone Ladegaard Laursen, SDU | Anne Pintz, AU |
Management Information | Jakob D. Sørensen, AU | Kristine Albrektsen, KU |
PhD Administration | Lone Petersen, CBS Cecilie Thorsted Flo, RUC |
Annedorte Vad, KU |
Post-Award | Laila Østergreen, CBS Camilla Riel, RUC |
Martin Kyvsgaard, UCN |
Private Foundations | Stine Skipper, CBS | Stine Skipper, CBS |
RMA at Small Institutions | Mads Lykke Berggreen, VIA | Mads Lykke Berggreen, VIA |
Working with US Universities and Funders | John Westensee, AU | Mads Lykke Berggreen, VIA |
Næste skridt
Hvis du allerede har aktiviteter eller ideer til aktiviteter i støbeskeen, skal du bare fortsætte med disse, og din kontaktperson fra bestyrelsen vil som altid understøtte dig med annoncering og sparring. Hvis du har spørgsmål, input eller ønsker noget ændret på din SIG’s del af hjemmesiden er du velkommen til at række ud til enten mig eller din kontaktperson.
Bestyrelsen vil informere alle medlemmer med opfordring til at de opdaterer deres “tilmelding” til relevante SIG’s. Du kan altid se hvilke medlemmer der er tilmeldt på din SIG’s del af hjemmesiden, heraf fremgår også deres kontaktoplysninger, så du let kan række ud til din SIG’s medlemmer
Vi er spændt på at se hvilke aktiviteter hver SIG byder på det kommende år, og vi glæder os til fortsat at arbejde sammen med dig.
Med venlig hilsen
Annedorte