Skip to content
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Administrativ medarbejder til AAU Ph.d.

Deadline

2022-04-20

Aalborg

Deadline

2022-04-20

Link

Administrativ medarbejder til AAU Ph.d.

Vil du, sammen med dedikerede kollegaer, være med til at levere en god service og høj kvalitet på Aalborg Universitets ph.d.-område?

Til AAU Ph.d. søges en kompetent administrativ medarbejder til fast stilling på fuld tid (37 timer ugentligt). Vil du, sammen med dedikerede kollegaer, være med til at levere en god service og høj kvalitet på Aalborg Universitets ph.d.-område? Kan du navigere i en forskelligartet opgaveportefølje, der stiller krav til stor selvstændighed og også byder på rutiner? En opgaveportefølje der veksler mellem udadvendte funktioner med mange kontaktflader, hvor flere vil være internationale og som samtidig stiller krav om systematisk opfølgning. Befinder du dig godt i en til tider hektisk hverdag, der byder på mange forandringer? Så er du måske vores nye kollega i AAU Ph.d. Stillingen ønskes besat 1. juni 2022 eller hurtigst derefter.

Stillingsbeskrivelse

Du vil indgå i et team, som løser meget forskelligartede administrative opgaver, og hvor dine kolleger er en blanding af profiler, nogle med akademisk uddannelse, andre med kontorfaglig baggrund. Teamet har fælles tilgang til at få opgaverne løst rettidigt og med høj kvalitet, så sparring og samarbejde vægtes højt. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel i forhold til at hjælpe til med opgaver, som af og til ligger uden for din normale opgaveportefølje, ligesom du altid kan hente sparring og støtte til dine opgaver. Vi arbejder i storrumskontor, og det er derfor vigtigt, at du befinder dig godt i et arbejdsmiljø, hvor der forekommer afbrydelser. Vi har en uformel omgangstone, og der er højt til loftet.

Som administrativ medarbejder i AAU Ph.d. vil dine arbejdsopgaver blandt andet bestå af følgende:

  • Sagsbehandler for et antal af universitetets institutter herunder administration ifm. indskrivning og ansættelse af ph.d.-studerende, nedsættelse af bedømmelsesudvalg, indstillinger og korrespondance både på dansk og engelsk
  • Administration ifm. ph.d.-kurser
  • Rejseafregninger og håndtering af studieophold i e-forms
  • Øvrige ad hoc opgaver

DIN PROFIL:

  • Du har en kontorfaglig uddannelse
  • Du har erfaring med administrative opgaver, gerne fra en offentlig organisation, og gerne i uddannelsessektoren
  • Du har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer, både på dansk og engelsk
  • Du er servicerende, selvstændig og eksekverende i din tilgang med blik for, hvad der er væsentligt og vigtigt
  • Du er en stærk administrator, som også har sans for tal og detaljer
  • Du er en udpræget teamspiller, er proaktiv og kan ”gribe knoglen” for at få tingene løst
  • Du arbejder struktureret, er på forkant med tingene og kan følge systematisk op
  • Du er i stand til at prioritere løbende og kan omstille dig hurtigt i en omskiftelig hverdag.
  • Du har erfaring med sagsbehandlingssystemer, fx ESDH-systemer, gerne Workzone
  • Du er positiv, engageret og åben og har et godt humør.

Om AAU Ph.d.

AAU Ph.d. består af 12 medarbejdere, 1 studentermedarbejder og en områdeleder. Enheden er en del af AAU Innovation. I AAU Innovation er vi ca. 105 medarbejdere, der på forskellig vis arbejder med forskningsstøtte og vidensamarbejde. Vi er organiseret i specialiserede enheder, der understøtter universitetets kerneaktiviteter med ydelser knyttet bl.a. til innovation, entreprenørskab, fundraising, matchmaking, kontrakter, databeskyttelse og ph.d.-administration.

Aalborg Universitetet har 4 ph.d.-skoler, som hver især er specialiseret inden for de tilhørende fagområder og uddanner ph.d.-studerende på et fagligt højt niveau. Der er i alt ca. 850 ph.d.-studerende indskrevet ved de 4 ph.d.-skoler. AAU Ph.d. har til opgave at yde administrativ understøttelse af ph.d.-skoleledere, dekanater, prodekanater, ph.d.-udvalg, programledere og institutter, samt hjælpe og vejlede ph.d.-studerende fra indskrivningstidspunktet, til de står med deres diplom i hånden. Du kan læse mere om ph.d.-området.

Vi er drevet af AAU’s strategi “Viden for verden”, og af at transformere ny viden til nyttigt og nyttiggjort, i et respektfuldt samarbejde med omverdenen. Læs mere om AAU og om AAU Innovation

Yderligere information

Du er velkommen til at kontakte områdeleder Lotte Bonderup tlf.nr. 99 40 20 38, e-mail: lbon@adm.aau.dk

Der forventes afholdt samtaler i uge 17.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket “søg stillingen online” og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Arbejdssted
Aalborg

Ansøgningsfrist
20/04/2022

Stillings ID
1187724

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Small Institutions
  • SRA International
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}