Skip to content
Join DARMA
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board
Menu
  • About DARMA
  • Special Interest Groups
    • Staff Management
    • Danmarks Forskningsportal
    • Data and Automation
    • Impact
    • Management Information
    • PhD Administration
    • Post-Award
    • Private Foundations
    • RMA at small institutions
    • SRAI
  • Event
  • News
  • Jobs
  • DARMA Board

Projektkoordinator til DTU

Deadline

2022-05-16

Lyngby
Lyngby

Deadline

2022-05-16

Link

Projektkoordinator til DTU

Projektkoordinator med erfaring inden for Data Management og journalisering

Er du en struktureret person, som trives med deadlines og med at arbejde i og med IT-systemer, og oplever du en glæde ved at assistere andre i deres arbejde, så er du måske vores nye kollega.

Jobbet
Du vil primært indgå i DTU Constructs Forskningssupport-team, der supporterer forskerne med håndtering af administrative opgaver i forbindelse med eksternt finansierede forskningsprojekter. Endvidere vil du varetage en række af Administrationens øvrige arbejdsopgaver.

Arbejdsopgaver

Journalisering og kontraktopfølgning

  • Journalisering af forskernes projektansøgninger, bevillinger, kontrakter samt afslag i DTU’s journaliseringssystem DTU DOCX. Du vil i løbet af kort tid blive én af instituttet superbrugere.
  • Opfølgningsopgaver/kommunikation med forskere og samarbejdspartnere, så projektansøgninger og juridiske kontrakter kan komme i hus og blive journaliseret.
  • Særligt fokus på opfølgning af juridiske samarbejdsaftaler.
  • Sikre, at kvaliteten af data i DTU DOCX er af høj standard.

Projektadministrator

  • Projektadministration på konkrete nye danske og internationale projekter. Du vil styre de administrative arbejdsgange, så deadlines overholdes, stå for kontakten til fonde og samarbejdspartnere, koordinere projektmøder, assistere ved rapportering til bevillingsgivere, skrive referater på engelsk mm.
  • Kommunikere med samarbejdspartnere vedr. eventuelle projektændringer og sikre, at både det økonomiske og juridiske aspekt overholdes i henhold til fastsatte vilkår.
  • Assistere med oprettelse af projektansøgninger i diverse ansøgningsportaler hos fonde, herunder EU-participant portal, e-grant og researchfish.

Opfølgning på Data Management Planer

  • Varetage den administrative proces omkring Data Management Planer (DMP) samt brug dmponline.deic.dk.

Øvrige opgaver

  • Assistere med afholdelse af større arrangementer så som PhD-skoler og laboratorieåbninger.
  • Diverse øvrige opgaver i Administrationen.

Vores forventninger til din profil:

  • Du har erfaring med journalisering
  • Du har erfaring med Data Management Planer (DMP)
  • Du er rutineret bruger af Office-pakken, især med Excel.
  • Du er struktureret, systematisk, detaljeorienteret og sætter en ære i at udføre dine opgaver korrekt.
  • Du arbejder selvstændigt, analytisk og problemløsende med et højt drive.
  • Du er ansvarsbevidst og kan bevare overblikket i travle perioder.
  • Du skal kunne lide at arbejde med forskellige administrative IT-systemer og tal – og være god til det.
  • Du trives med vekslende arbejdsopgaver, både nye såvel som de mere rutineprægede.
  • Du har en positiv tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere og kan kommunikere på dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Du tør tage et initiativ og være klar til selv at byde ind på arbejdsopgaver.
  • Du er interesseret i både at styre egne projekter og opgaver, men også at springe til, hvis en kollega står og mangler hjælp til at få løst en opgave.
  • Det er yderligere en fordel, hvis du har en mellemlang videregående uddannelse f.eks. bibliotekar og tidligere arbejdet inden for administration, helst i et internationalt arbejdsmiljø og gerne på en højere videregående uddannelsesinstitution.
  • Du får en bred kontaktflade, både internt og eksternt, og vi forventer, at du er serviceminded og god til at samarbejde. Du er gerne udadvendt og har en god portion humor.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i et lille sammentømret team, hvor vi sætter stor pris på at hjælpe hinanden og vores forskere. Det er et job med en stor kontaktflade til både instituttets egne medarbejder og samarbejdspartnere fra både ind- og udland. Du vil få mulighed for en bred vifte af opgaver, dog med vægt på arbejde i vores IT-systemer.

Vi har et godt arbejdsmiljø, med en munter og uformel omgangstone og meget engagerede kollegaer.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for akademikere i staten eller anden relevant overenskomst afhængig af uddannelsesmæssig baggrund.

Stillingen er på nuværende tidspunkt en deltidsstilling på 24 timer pr uge.

Stillingen ønskes besat hurtigst mulig og arbejdsstedet er DTU Lyngby Campus.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 16. maj 2022. Åbn linket “Ansøg online”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef, økonomi og projekter, Lena Kristina Carlberg, e-mail: lkca@mek.dtu.dk.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

DTU, Institut for Byggeri og Mekanisk Teknologi forsker i og udvikler teknisk videnskab til gavn for samfundet og den bæredygtige udvikling. Vi praktiserer forskning, undervisning, innovation og videnskabelig rådgivning af højeste kvalitet inden for bygnings design og processer, bygningskonstruktion og sikkerhed, bygnings energi og installationer, faststofmekanik, fluid mekanik, materiale- og overfladeteknologi, proces- og produktionsteknologi, konstruktion og produktudvikling og termiske energi systemer.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar vision om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den vision lever den dag i dag. DTU har 13.400 studerende og 5.800 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

General
  • About DARMA
  • General Assembly
  • Bylaws
Member profile

Use DARMA’s administrative system to adjust your profile and sign up for events and SIGs.

Member benefits
  • Annual Meeting
  • Online and in-person events
  • Stipends
  • Volunteer
  • Sister Societies
Become a Member
  • Join Darma
SIG
  • Staff Management in RMA
  • Danmarks Forskningsportal
  • Data and Automation
  • Impact
  • Management Information
  • PhD Administration
  • Private Foundations
  • Post-Award
  • RMA at Small Institutions
  • SRA International
Search this site
Contact
  • Contact the DARMA Board

© Darma – 2023

Af: Aveo – web&marketing

Manage consent to cookies
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service expressly requested by the subscriber or user, or solely for the purpose of transmitting a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. The technical storage or access used solely for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance by your ISP or additional third party records, information stored or retrieved for this purpose alone will not normally be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is necessary to create user profiles for the purpose of posting advertisements or to track the user on a website or across multiple websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferences
{title} {title} {title}