DARMA Home

Job openings

On this page, job openings from DARMA's members and partners are listed. If you wish to post a job opening, please contact DARMA...

Current job openings

    • 24 Sep 2017
    • Odense

    Det Tekniske Fakultet (TEK) på Syddansk Universitet ønsker at fastholde og udvikle rådgivningen til fakultetets faglige miljøer i forbindelse med ekstern finansiering af forsknings- og samarbejdsprojekter. Vi søger derfor en engageret og dygtig kollega til en stilling som specialkonsulent inden for fundraising med ansættelse den 1. november 2017.

    Om stillingen

    Du vil blive en del af fakultetets forskerstøtteaktiviteter, hvis fornemmeste opgave er at supportere vores faglige miljøer i bestræbelserne på at hjemtage eksterne midler og administrere større forskningsprojekter. Enheden hedder TEK Innovation og er bemandet med 9 personer, som blandt andet arbejder med fundraising, projektadministration, erhvervssamarbejde og innovation til gavn for TEK, universitetet og det omkringliggende samfund. Du vil referere til lederen af TEK Innovation.

    Din opgave vil være at rådgive vores forskere i alle aspekter inden for fundraising i bestræbelserne på at hjemtage flere eksterne forskningsmidler. Fokus vil både være på nationale og internationale bevillingskanaler - såvel private som offentlige. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

    • Supportere forskerne med at skrive og kvalitetssikre ansøgninger
    • Bistå forskerne med at udarbejde ansøgningsbudgetter
    • Holde dig opdateret om alle relevante nationale og internationale fonde, puljer, netværk m.m. med henblik på rådgivning af og videreformidling til fakultetets forskere
    • Medvirke til at udarbejde nye koncepter og værktøjer til understøttelse af hjemtag af eksterne midler til forskning og innovation
    • Opbygge og styrke netværk til interne og eksterne samarbejdspartnere som fonde, forskere, offentlige råd og nævn m.m.
    • Erfaring med fundraising, projektledelse og administrativt arbejde

    Vi søger en medarbejder med drive og lyst til at skabe de bedste forudsætninger for vores faglige miljøer for at hjemtage eksterne projektmidler.

    Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse og har erfaring med fundraising herunder decideret ansøgningsskrivning fra en privat eller offentligt virksomhed/institution. Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektledelse i relation til forskningsprojekter og/eller kendskab til forskningsadministration på universitetsniveau.

    Du har en skarp pen og behersker engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt samt gængse IT-værktøjer. Du er udadvendt og klar til at møde forskere og eksterne samarbejdspartnere i øjenhøjde med mod på at argumentere for din sag. Som person er du struktureret, serviceminded, og selvstændig. Samarbejdsklimaet er uformelt og fællesskabsorienteret, så god humor er en fordel og gode samarbejdsevner et must.

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med gode muligheder for at sætte sit eget præg på hverdagen og deltage i den fortsatte udvikling af enheden. Du vil have stor indflydelse på planlægningen og løsningen af egne opgaver.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Ansættelse sker som specialkonsulent i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil, afhængig af kvalifikationer, være mulighed for forhandling af tillæg.

    For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Elmer Kristensen 2440 8522 eller via e-mail: sek@tek.sdu.dk.

    Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler den 26. og 27. september 2017.

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Søg stilling online" nederst på siden.

    Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

    Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

    Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

    Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

    Tjenestested:

    Odense

    Ansøgningsfrist:

    24/09/2017

    Søg stilling online...


    • 24 Sep 2017
    • Odense

    Det Tekniske Fakultet (TEK) på Syddansk Universitet ønsker at fastholde og udvikle rådgivningen til fakultetets faglige miljøer i forbindelse med ekstern finansiering af forsknings- og samarbejdsprojekter.

    Vi søger derfor en engageret og dygtig kollega til en stilling som projektadministrator med ansættelse den 1. november 2017.

    Om stillingen

    Du vil blive en del af fakultetets forskerstøtteaktiviteter, hvis fornemmeste opgave er at supportere vores faglige miljøer i bestræbelserne på at hjemtage eksterne midler og administrere større forskningsprojekter. Enheden hedder TEK Innovation og er bemandet med 9 personer, som blandt andet arbejder med fundraising, projektadministration, erhvervssamarbejde og innovation til gavn for TEK, universitetet og det omkringliggende samfund. Du vil referere til lederen af TEK Innovation.

    Projektadministrationen på TEK er i dag dels forankret i vores enhed for økonomi og dels på institutterne. Vi ønsker at understøtte den nuværende support med en person, som bliver ansvarlig for administration af større nationale og internationale bevillinger samt skal være koordinator for fakultetets forskellige post-award supportaktiviteter for at sikre koordinering, videndeling og bedst udnyttelse af ressourcerne på tværs af institutterne og administrationen.

    Dine primære arbejdsopgaver vil være:

    • Opstart og drift af eksternt finansierede forskningsprojekter herunder kommunikation med projektpartnere, rejser og mødefacilitering
    • Overordnet økonomistyring for de enkelte projekter
    • Bistå forskerne med den faglig afrapportering til bevillingsgivere
    • Samle institutternes og fakultetsadministrationens medarbejdere, som arbejder med post-award i et netværk og være omdrejningspunkt for optimal koordinering, videndeling og kompetence- og ressourcebrug
    • Erfaring med projektledelse, fundraising og administrativt arbejde

    Vi søger en medarbejder med drive og lyst til at skabe de bedste forudsætninger for vores faglige miljøer for at drive og administrere større forskningsprojekter.

    Det forventes, at du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring med forskningsadministration og projektledelse i relation til forskningsprojekter fra industrien eller universitetet. Det er en fordel, hvis du har erfaring med administration af EU koordinatorprojekter. Du har en skarp pen og behersker engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt samt gængse IT-værktøjer.

    Du er udadvendt og klar til at møde forskere og eksterne samarbejdspartnere i øjenhøjde med mod på at argumentere for din sag. Som person er du struktureret, serviceminded, og selvstændig. Samarbejdsklimaet er uformelt og fællesskabsorienteret, så god humor er en fordel og gode samarbejdsevner et must.

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med gode muligheder for at sætte sit eget præg på hverdagen og deltage i den fortsatte udvikling af enheden. Du vil have stor indflydelse på planlægningen og løsningen af egne opgaver.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Ansættelse sker som specialkonsulent i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil, afhængig af kvalifikationer, være mulighed for forhandling af tillæg.

    For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Elmer Kristensen 2440 8522 eller via e-mail: sek@tek.sdu.dk.

    Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler den 26. og 27. september 2017.

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Søg stilling online" nederst på siden.

    Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

    Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

    Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

    Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

    Tjenestested:

    Odense

    Ansøgningsfrist:

    24/09/2017

    Søg stilling online...


    • 26 Sep 2017
    • Barcelona, Spanien

    The Institute

    The Centre for Genomic Regulation (CRG) is an international biomedical research institute of excellence, based in Barcelona, Spain, with more than 400 scientists from 44 countries. The CRG counts on an interdisciplinary, motivated and creative scientific team that is supported by high-end and innovative technologies and a flexible and efficient administration.

    The CRG has been conferred with a badge of ‘HR Excellence in Research’ by the European Commission, in recognition to its progress in implementing the European Charter for Researchers and the Code of Conduct for Recruitment of Researchers, that among others consists of transparent, merit-based recruitment procedures and attractive work-life balance working conditions.

    For further information: www.crg.eu


    The role

    We are seeking an enthusiastic Scientific Project Manager to join the CRG International and Scientific Affairs (ISA) team. The position is within the framework of two projects funded by the European Commission H2020 Programme. The first project, “Engineering of Mycoplasma pneumoniae as a broad-spectrum animal vaccine” (MycoSynVac)*, is coordinated by Prof Luis Serrano, CRG Director. The project aims to develop a novel veterinary vaccine chassis based on the bacterium Mycoplasma pneumoniae by combining systems and synthetic biology approaches (http://www.mycosynvac.eu/). The second project, that has just started on May 2017, “Open Responsible research and Innovation to further Outstanding kNowledge” (ORION)*, is coordinated by Dr Michela Bertero, ISA head, and focuses on embedding Open Science in research institutions and funding organizations.

    The Project Manager will be responsible for the successful management and implementation of MycoSynVac and ORION projects, and will work closely with both Coordinators as well as the CRG offices for research grants, technology transfer, financial management, and communication. Additionally, the Project Manager shall participate in preparing and managing other coordinated and strategic projects run by ISA (http://www.crg.eu/en/content/about-us/international-scientific-affairs).

    Job duties include:

    • Managing the projects to ensure compliance with EU regulations and deadlines.
    • Promoting communication and collaborations among the partners as well as with relevant initiatives, consortia, and other European projects.
    • Ensuring that reports, deliverables, and milestones are completed in a timely fashion.
    • Organizing project events, meetings, workshops, phone conferences, etc.
    • Acting as an advisor to partners on scientific, administrative, and horizontal issues, including ethical, legal, and social aspects.
    • Managing the content of the project websites and ensuring dissemination of project results to the scientific community and the general public.
    • Promote the preparation of new competitive proposals coordinated by CRG Faculty members.

    About the team

    The ISA Department focuses on strengthening the international and interdisciplinary dimension of the CRG and creating new opportunities in projects, training and collaborations for the scientific community. The team provides strategic advice and support to the Director; foster and coordinates institutional projects and collaborations; coordinate diverse training activities and implement all academic programmes at the institutes. http://www.crg.eu/content/about-us-international-scientific-affairs/objectives-and-activities.

     

    Who would we like to hire? 

    Studies

    ·         University degree in life sciences or related fields, preferably with a PhD degree.

    Required experience and skills

    ·         Research experience in an international environment.

    ·         Previous experience in project management.

    ·         Previous involvement in European or other international grants and/or in organizing scientific meetings, training events, and/or workshops.

    ·         Good knowledge of Research and Innovation policies.

    ·         Strong IT skills (excel, Power Point, content management systems, etc.).

    ·         Excellent communication and interpersonal skills.

    ·         Good team player with the ability to work independently.

    ·         Precise, with attention to details, and well-organized.

    ·         Proactive, flexible, and problem-solving attitude.

    Languages

    ·         Excellent command of spoken and written English

    ·         Knowledge of Spanish and/or Catalan is not necessary but would be useful.


    The Offer 

    ·         Duration: full-time contract until May 2020, with potential to be renewed.

    ·         Estimated annual gross salary: A competitive salary will be provided, based on experience

    ·         Starting date: as soon as possible, preferably end of October – beginning of November.

     

    The successful candidate will work within a highly stimulating team with a strong track record in managing international and interdisciplinary projects. She/he will have unique opportunities to develop a successful career in research management, for instance by participating in international conferences and training workshops.

    The CRG offers and promotes a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, nationality, race, religion or sexual orientation.

    The CRG is committed to reconcile a work and family life of its employees and within the work-life balance programme is offering an opportunity to benefit from annual leave allowance, flexible working hours and teleworking programme.

     

    Application Procedure

    All applications must include:

    1.     A motivation letter addressed to Dr Michela Bertero.

    2.     A full CV including contact details.


    3.     Two contacts for further references.

    All applications must be addressed to Dr Michela Bertero and be submitted by means of on-line application on the official website of the CRG: http://www.crg.eu/en/content/careers/job-opportunities .

    Pre-selected candidates will be interviewed the 9th, 16th or 17th of October 2017.

    Deadline: Please submit your application by September 26th, 2017

     

    * These projects have received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreements No 634942 and No 741527 respectively.

     

     

    Centre de Regulació Genòmica (CRG)

    Doctor Aiguader 88, 08003 Barcelona (Spain)


    • 04 Oct 2017
    • Københavns Universitet

    Københavns Universitet er et af de bedste universiteter i Europa, når det handler om at hjemtage midler fra EU’s store rammeprogram Horizon 2020. Nu søger EU Kontoret på Københavns Universitet en stærk jurist til universitetets europæiske innovations- og forskningsprojekter. Du skal forhandle kontrakterne på plads i projekterne, og du skal yde juridisk sparring til universitets forskere og andre kolleger.   

    Vi forestiller os, at du har  

    • praktisk erfaring med og indgående viden om IPR-spørgsmål  
    • erfaring med forhandling og udarbejdelse af kontrakter  
    • god mundtlig og skriftlig formidlingsevne, herunder engelsk på forhandlingsniveau  
    • gennemslagskraft og erfaring med at arbejde selvstændigt med komplicerede problemstillinger og til tider stramme deadlines  
    • gode interkulturelle kompetencer og mod på at arbejde i et internationalt miljø  

    Vi ser gerne, at du har

    • erfaring med europæiske forskningssamarbejdsaftaler  
    • erfaring med privat-offentligt samarbejde  
    • indsigt og interesse i forvaltningsret      

    De primære opgaver

    • forhandling af innovations- og forskningssamarbejdsaftaler under Horizon2020 mv.  
    • analyse af EU’s regelsæt mv.  
    • generel juridisk bistand i forbindelse med internationale forskningssamarbejdsaftaler, herunder amerikanske fonde.  

    Vi tilbyder

    • et udfordrende og selvstændigt job placeret i et velfungerende og erfarent team  
    • bred kontaktflade til såvel interne som eksterne samarbejdsparter  
    • en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på sammenhæng mellem arbejdsliv og privatliv  

    Stillingen indebærer nogen rejseaktivitet.  

    Løn- og ansættelsesvilkår  

    Der er tale om en specialkonsulentstilling. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Ansættelse og aflønning i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  

    Vi ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.  

    Yderligere oplysninger  

    kan fås ved henvendelse til Poul Petersen (2875 2810 / pope@adm.ku.dk) eller Kim Brinckmann (2913 2610 / kim.brinckmann@adm.ku.dk), EU Kontoret, Forskning & Innovation, Københavns Universitet.  

    Læs mere om EU kontoret på Københavns Universitet her: http://eu.ku.dk/  

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 41.  

    Ansøgningsfrist d. 4. oktober 2017

    Ansøgningen bilagt CV samt dokumentation for uddannelse skal sendes via Jobportalen: tryk på linket: Søg stillingen...

    Se dette stillingsopslag på KU's websider...

    • 06 Oct 2017
    • Region Hovedstaden, Hillerød

    Vil du være med til at understøtte banebrydende forskning og innovation udført på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre? Har du lyst til at være en del af vores arbejde med at udvikle Region Hovedstaden som et stærkt internationalt vidensmiljø inden for sundhedsområdet, hvor ny viden og innovation er i fokus? Så er det måske dig vi mangler i team Forskning og Innovation.  

    Om stillingen  

    Stillingen er placeret i klyngen for Vækst og Viden, team Forskning og Innovation.  

    Du vil komme til at arbejde med rådgivning af forskere vedrørende ansøgninger til EU, NIH samt nationale, offentlige og private fonde.  

    Du vil endvidere arbejde med den strategiske videreudvikling af støttefunktioner for forskning i Region Hovedstaden og have en tæt dialog med ledelsen. 

    Du vil skulle varetage dialog med relevante nationale og internationale aktører inden for sundhedsforskning, med det formål at positionere Region Hovedstaden som forskningsorganisation samt sikre øget hjemtag af ekstern finansiering af Region Hovedstadens forskning.  

    Din profil  

    Vi forventer, at du har: 

    • en relevant akademisk uddannelse inden for eksempelvis samfundsvidenskab eller sundhedsvidenskab samt har lyst til at arbejde med udvikling 
    • indsigt i sundhedsvæsenet samt viden om forskning og innovation 
    • bredt fagligt netværk blandt centrale sundhedspolitiske aktører 
    • indgående kendskab til relevante finansieringskilder til sundhedsforskning, herunder EU’s rammeprogram for forskning og innovation, offentlige danske fonde samt andre fonde 

    Vi forventer desuden, at du har erfaring med: 

    • forskerstøtte med henblik på ekstern finansiering (meget gerne på sundhedsområdet)   
    • samarbejde med kliniske miljøer eller forskningsmiljøer   
    • at arbejde i en politisk styret organisation, herunder med politisk betjening, skriftlige strategioplæg osv.    

    Vi forestiller os, at du kan arbejde både selvstændigt og i teams, har en god procesforståelse samt har interesse i at arbejde med udviklingsprocesser med mange interessenter. Det er vigtigt, at du er åben og indstillet på en organisation i forandring og parat til at arbejde med forskelligartede opgaver i forskellige teams. Du skal desuden have gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. 

    Hos os  

    Vi tilbyder dig:  

    • et fagligt og fleksibelt arbejdsmiljø, som er åbent over for nytænkning i løsningen af vores opgaver  
    • et arbejdsmiljø med stor bredde i opgaveporteføljen og dermed mulighed for at blive involveret i mange forskelligartede opgavetyper  
    • samarbejde med ambitiøse kolleger, der brænder for at forbedre patientbehandling og vækst i hovedstadsregionen ved at styrke regionens forsknings- og innovationsaktiviteter  
    • et kollegialt miljø med en engageret og tværfaglig medarbejderstab  
    • et stort netværk og tæt kontakt til hospitalernes forskere samt eksterne samarbejdsparter  

    Om os  

    Teamets primære opgave er at understøtte forskning og innovation i Region Hovedstaden i samarbejde med de kliniske miljøer og eksterne samarbejdspartnere såsom virksomheder, universiteter og kommuner.   

    Vækst og Viden er en del af Center for Regional Udvikling, som er et af centrene i Region Hovedstaden.  

    Du kan læse mere om enheden her:  

    https://www.regionh.dk/forskning-og-innovation/ 

    Yderligere oplysninger  

    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til enhedschef Rosa Klitgaard Andersen på mail rosa.andersen@regionh.dk eller på telefon 30 46 36 39.   

    Løn- og ansættelsesvilkår  

    Center for Regional Udvikling ligger på Regionsgården i Hillerød, hvor din arbejdsplads også vil være.  

    Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst.   

    Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.  

    Ansøgningsprocedure  

    Ansøgningsfrist er fredag den 6. oktober 2017 kl. 12.   

    Send din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.  

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

    Se opslaget her: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=207357&DepartmentId=11977&MediaId=5

    • 11 Oct 2017
    • Kongens Lyngby

    DTU fortsætter med at styrke sin centrale indsats for øget ekstern finansiering af forskning. Vi udvider vores centrale støtteberedskab, Research Support DTU, med to erfarne og ambitiøse medarbejdere, der skal være med til at sætte fokus på hjemtaget af forskningsmidler fra de større danske offentlige og private forskningsfonde til excellent forskning.

    Danske offentlige og private fonde udgør en substantiel del af universitetets eksterne forskningsfinansiering, og den øgede indsats skal bidrage til at videreudvikle DTU’s stærke forskningsfaglige profil.

    Du vil blive en del af Forskningskontoret, Afdelingen for Forskning og Relationer, der med et strategisk afsæt assisterer DTU’s forskere med at søge penge til deres forskning. Teamet består af 10 erfarne kolleger, som lægger vægt på engageret faglig sparring og vidensdeling. Teamet har hidtil primært haft fokus på EU-finansiering af forskning, men får nu et bredere virke. Du vil få en arbejdsplads med ambitiøse målsætninger, hvor der er plads til egne idéer, og hvor omgangstonen er åben og uhøjtidelig. De rette kandidater vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen af arbejdet med ekstern finansiering og excellent forskning på DTU.

    De primære ansvarsområder

    • Støtte til konkrete ansøgninger, primært fra større danske offentlige og private forskningsfonde
    • Kompetenceopbygning blandt forskere og forskningssupport på DTU, herunder kurser og workshops
    • Målrettede informations- og rådgivningsaktiviteter om finansiering af forskning, herunder individuel rådgivning og sparring
    • Udarbejdelse og implementering af koncepter og værktøjer til ansøgningsarbejde
    • Brobygning mellem DTU’s strategiske arbejde og de konkrete ansøgninger

    Kvalifikationer

    • En relevant uddannelse på minimum kandidatniveau
    • Solid erfaring med ansøgninger til danske offentlige og private forskningsfonde
    • Et godt kendskab til dansk forskningspolitik og forskningsfinansiering
    • Evne til selvstændigt parallelt at håndtere mange opgaver/projekter og overholde deadlines
    • Struktureret og løsningsorienteret arbejdstilgang
    • Excellente kommunikationsevner på engelsk og dansk i skrift og tale
    • Åben, imødekommende og serviceminded
    • Faciliterende og videndelende

    Din arbejdsplads

    Vi tilbyder et udfordrende, udviklende og selvstændigt job i et internationalt førende universitetsmiljø, med afveksling i opgaverne samt en bred kontaktflade internt og eksternt.

    På DTU bliver du del af et universitet, hvor viden og uddannelse med et globalt perspektiv er omdrejningspunktet. Ny teknologi, innovation og viljen til at skabe noget, der kan komme os alle til gavn, er hjørnestene på DTU. Vi værdsætter høj faglighed, og ønsker at du løbende udvikler dig i takt med dit ansvar. En naturlig del af dit nye job bliver således høj faglighed, din egen udvikling og ansvarlig handlefrihed.

    Løn og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelsesvilkår forhandles i overensstemmelse med AC-overenskomsten. Afhængigt af din uddannelse og erfaring bliver du indplaceret som fuldmægtig, special- eller chefkonsulent.

    Ansøgning og kontakt

    Vi skal modtage din online ansøgning senest d. 11. oktober 2017. Åbn linket ”Ansøg online”, hvor du udfylder ansøgningsformular samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamenspapirer.

    Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Claus H. Andersen på 4525 1028 / 3160 0012, e-mail chean@adm.dtu.dk eller chefkonsulent Jan Andersen på 9351 1674, e-mail jande@adm.dtu.dk

    Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

    Forskningskontoret i Afdelingen for Forskning og Relationer består på nuværende tidspunkt af en kontorchef og 20 medarbejdere, heraf 1 i Bruxelles, fordelt på tre teams, hvoraf Research Support DTU er det ene. Kontoret har som primær opgave at bistå DTU’s ledelse på det forskningsstrategiske område, evaluering samt at bistå DTU’s forskere med tiltrækning af ekstern forskningsfinansiering.

    DTU er et teknisk eliteuniversitet med international rækkevidde og standard. Vores mission er at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. 11.000 studerende uddanner sig her til fremtiden, og 5.800 medarbejdere har hver dag fokus på uddannelse, forskning, innovation og forskningsbaseret rådgivning, som bidrager til øget vækst og velfærd. DTU stiller krav og giver muligheder uanset hvor i organisationen, man arbejder. Vi står for høj faglighed, kollegial respekt og ansvarlig handlefrihed.

    Se opslaget på DTU websider...

Expired job ads:

18 Sep 2017 International Grant Officer – All Fields of Life Sciences
12 Sep 2017 AC´er til ledelsesinformation, funding og forskningsstrategisk understøttelse
15 Aug 2017 Fundingrådgiver til Support Office, Science
13 Aug 2017 Fuldmægtig til EU-projektadministration
11 Aug 2017 Forskningskoordinator DTU Byg
07 Aug 2017 Centeradministrator ved nyt Grundforskningscenter
06 Aug 2017 Projektkonsulent til strategiske forsknings- og innovationsnetværk
22 Jun 2017 Projektøkonom til eksterne bevillinger på CBS
20 Jun 2017 Fuldmægtig til forskningsstøtte på Datalogisk Institut, Københavns Universitet
12 Jun 2017 Centeradministrator til nyt forskningscenter på Datalogisk Institut
08 Jun 2017 Rådgiver til SDU's fælles forskningsstøtte
08 Jun 2017 Specialist til Horizon 2020 og EU funding – SDU-RIO
06 Jun 2017 Centeradministrator / Specialkonsulent, Center for Neuroplasticity and Pain (CNAP), AaU
05 Jun 2017 Head of SDU's Joint Research Support
18 Apr 2017 Fundraiser til Humanistisk Fakultet, SDU i Odense
17 Apr 2017 Jurist til EU Kontoret på Københavns Universitet (Barselsvikar)
20 Mar 2017 Job vacancy: Communications Adviser at NordForsk
16 Mar 2017 ITU Research Support søger en Pre-Award medarbejder
16 Mar 2017 AC-fuldmægtig til ledelsesbetjening af ITU’s tre nye institutter
16 Mar 2017 Konsulent til EU Kontoret, Københavns Universitet
13 Mar 2017 Fagligt stærk fundraiser til Patienternes Sygehus, Sygehus Lillebælt
12 Mar 2017 Director of NordForsk
12 Mar 2017 Chefkonsulent til Kvalitet og Forskning, Region Syddanmark
09 Mar 2017 AC-medarbejder til fundraising og udviklingsopgaver
06 Mar 2017 Intomics: Alsidig projektkoordinator til mindre virksomhed i spændende udvikling
27 Feb 2017 Job vacancy: Senior Adviser for research policy and funding at NordForsk
27 Feb 2017 Forskningskoordinator til Nationalmuseet (specialkonsulent)
19 Feb 2017 Forskning & Innovation på KU søger AC-medarbejder
13 Feb 2017 Chefkonsulent til ledelse af UC Nordjyllands fundraisingindsats
06 Feb 2017 2 koordinatorer søges til projektledelse og forskningsfremme
01 Feb 2017 Koordinator søges til 1-årig forskerstøttestilling
28 Jan 2017 Aarhus Universitet: Erfaren og ambitiøs fundraiser til Institut for Husdyrvidenskab
13 Jan 2017 AC-fuldmægtig til Forskningsstøtteenheden på Aarhus Universitet pr. 1. februar eller snarest derefter
03 Jan 2017 EU-konsulent til barselsvikariat, Copenhagen EU Office i Bruxelles
14 Nov 2016 DTU: Ambitiøse medarbejdere til EU-forskningsstøtte
11 Nov 2016 Forskningskoordinator, Lunds Tekniska Högskola,, Institutionen för immunteknologi
09 Nov 2016 EU-konsulent til barselsvikariat på AaU's Bruxelles-kontor
24 Oct 2016 Chef til SDU RIO (Research and Innovation Office)
23 Oct 2016 Direktør til nyoprettet styrelse for Forskning og Uddannelse i Uddannelses- og Forskningsministeriet
04 Oct 2016 Konsulent til ledelsesbetjening omkring forskningspolitik
21 Sep 2016 To medarbejdere til KU SCIENCE Forskning og Innovation
18 Sep 2016 Forskningsanalyser og Open Science Bibliometri, DTU
15 Sep 2016 Økonomisk administration af EU-forskningsprojekter Forskningsstøtteenheden, Aarhus Universitet
31 Aug 2016 Project Manager at Eriksholm Research Centre, Oticon
29 Aug 2016 Impact Assessment Analyst
15 Aug 2016 Forskningskonsulent på IT-Universitetet
11 Aug 2016 Erfaren projektkonsulent til Socialfondsprojekt med fokus på sundhedsinnovation og entreprenørskab i uddannelser
10 Aug 2016 PA søges til førende forsker inden for systembiologi og bioinformatik
01 Aug 2016 Forskningsrådgiver til SDU, Institut for Marketing og Management
21 Jun 2016 AC'ere til forskningssupport på RU
20 Jun 2016 Dygtige fundraisere gerne med erfaring i projektadministration søges til Aalborg Universitetshospital
16 Jun 2016 Fundingrådgiver til Support Office, Science, SDU
25 May 2016 Erfaren energi-fundraiser søges til Aalborg Universitet (AC-fuldmægtig/Specialkonsulent)
23 May 2016 DTU søger ambitiøse medarbejdere til EU-forskningsstøtte
20 May 2016 Fundraiser/innovationsmedarbejder/projektkoordinator til DTU Kemi
08 May 2016 Jurist til EU Kontoret på Københavns Universitet
06 May 2016 Kontorfunktionærer søges til forskningsadministration i Det Frie Forskningsråds sekretariat
06 May 2016 Fuldmægtig søges til forskningsadministration i Det Frie Forskningsråds sekretariat
15 Apr 2016 Scientific Funding Officer, Karolinska Institutet, INCF
14 Apr 2016 Erfaren fundraiser til Institut for Bioscience, Aarhus Universitet
11 Apr 2016 To chefkonsulenter søges til Det Frie Forskningsråds sekretariat
07 Apr 2016 Erfaren fundingrådgiver til Support Office, Science på Syddansk Universitet
27 Mar 2016 Projektadministratorer til EU bevillinger – CBS
01 Mar 2016 AC'er søges til RUC's forskningsstøtte og rådgivning
14 Feb 2016 BRIC (KU) søger forskningskoordinator
11 Feb 2016 SDU-TEK i Odense søger erfaren fundraiser
13 Jan 2016 DTU søger to ambitiøse og erfarne EU-konsulenter til Afdeling for Forskning og Relationer
04 Jan 2016 Administrative Research Coordinator. DTU Aqua
04 Jan 2016 Projektkoordinator/fundraiser søges til pre- og post-award teamet på DTU Kemi
04 Nov 2015 Kunstakademiets Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (KADK) søger to erfarne fuldmægtige til ekstern forskningsfinansiering
23 Oct 2015 Forskningskoordinator til Hæmatologisk afdeling, Rigshospitalet, Epi-genomlaboratoriet
18 Oct 2015 Forskningskoordinator søges til forskningsfremme og projektledelse, BRIC
07 Oct 2015 Forskningskonsulent (pre- og post-award) til IT-Universitetet (ITU)
06 Oct 2015 EU-konsulent til Bruxelles for Syddansk Universitet
04 Oct 2015 Sektionsleder til Forskning & Analyse
17 Sep 2015 AC Fuldmægtig med erfaring fra forskningsstøtte søges til Aalborg Universitet
06 Sep 2015 Leder af Forskningsstøtteenheden, Aarhus Universitet/Aarhus Universitetshospital
05 Sep 2015 Administrativ projektmedarbejder til The Animation Workshop, VIA University College
04 Sep 2015 Research Partner, UCD, Dublin, Ireland
13 Aug 2015 Administrative officer at Biomediq
12 Aug 2015 Det Humanistiske Fakultet søger specialkonsulent til Strategienheden
12 Aug 2015 Teamchef til projektenhed på CBS
06 Aug 2015 Projektleder på BRIC til EU-projekt og til forskerstøtteaktiviteter
08 Jun 2015 Danish Research Centre for Magnetic Resonance (DRCMR) på Hvidovre Hospital søger en forskningskonsulent
20 May 2015 Københavns Universitet: Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND), Afdeling for Forskning og Innovation søger sektionsleder for forskerstøtte
06 May 2015 Konsulent søges til pre-award forskerstøtte i Region Hovedstaden
04 May 2015 Region Hovedstaden: Jurist søges til at understøtte forskning og innovation
24 Apr 2015 University of Copenhagen (UCPH) seeks academic officer or special consultant for a time limited position (3 years) at The UCPH strategic platform for life-style, obesity and metabolic research
16 Feb 2015 Københavns Universitet – Medarbejder til forskerservice på Institut for Statskundskab
02 Feb 2015 Syddansk Universitet, Odense – Erfaren fundraiser til forskerstøtteenheden på Det Tekniske Fakultet

© DARMA – CVR: 35977880

Powered by Wild Apricot Membership Software